16 Eylül 2013 Pazartesi

Evren ve Vizyon Üzerine

Evrenden Torpilim Var diye bir kitap var. Yazarı Aykut Oğut. Eş-dost bu kitabı çok övünce alıp ben de okudum. Sevdim de...

Sonra da yazarın mail listine üye oldum. Her pazartesi düzenli olarak subjecti "Pazartesi sendromu ne olaki?" diye Open Evren'den mail geliyor. Kısa ama özlü hatırlatmalar oluyor bu maillerde.

Bugün (16.09.2013) gelen mail benim de çok içten inandığım hatta tecrübe ettiğim bir konuyla ilgili olunca paylaşmak istedim.

Yakın dostlarım kariyerimle ilgili bir şeyi ne kadar istediğimi ve dillendirip o yönde çalıştığımı bilirler. Nihayet bu hedefime ulaştım da :) İşte hedefe giden bu yolda o hedefi görebilecek vizyon fark yaratan unsurdu.

Benden size tavsiye: her zaman kendiniz için nitelikli vizyon belirleyin ve ona ulaşmak için dürüstçe çalışın. Başarmamanız için hiçbir sebep yok!


Daha fazla uzatmadan paylaşalım esin kaynağımızı:

Hep derler ya ''Hedef çok önemlidir, hayatta mutlaka bir hedefin olmalı'' diye.
Olur peki, o kadar önemliyse olsun bir hedefin.

Benim için en önemlisi ise VİZYON...

Sen ne görüyorsan ben onu görüyorum Volkan ... Sen ne görüyorsan...

Baktığın yerlere çoook dikkat et...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics