12 Nisan 2024 Cuma

Ramazanı Geride Bıraktık, Sıradaki?

Ramazan Bayramının son günü Salihli’de Okan ile karşılıklı bilgisayarlarımızı açtık, o Roblox’da reklam projesi üzerinde çalışırken ben de geride bıraktığımız Ramazan ayı ve son gelişmeleri şöyle bir değerlendireyim.


Ramazan öncesi bu içerikle (Volkan Yorulmaz: Ramazanı Beklerken) kafa olarak kendimi sahura hazırlamıştım. Hazırlıklar iyi gitmiş olmalı ki, 2 Nisan’a kadar kayıpsız oruçlarımı tuttum, Allah Kabul etsin. 1 Nisan günü kayınpederimin acil ameliyat olacağı haberini alınca arife gününe kadar ara vermek, aile ile ilgilenmek aynı zamanda işlerimi de izin almadan takip etmek durumunda kaldım. Yine sağlığın en önemli varlık olduğunu hatırladığımız bu günlerde şükredip herkesin sağlığına kavuşması ve sağlığını korumasını diliyorum.

Ramazan boyunca sosyal medya paylaşımlarına zaman ayıracak motivasyonum ve enerjim pek olmadı. Yeni bir projeye de dahil olunca, onun yükünü taşımak, yapacaklarımı planlamak falan derken boş vakitlerimde yapabildiğim 2048 oynamak ve twit okumaktan (evet kitap okumada da çok başarılı değildim) çok öteye gitmedi. Ama sahurda bir hayli youtube külliyatını takip etme imkanım oldu. O konuda her daim günceldim. Önümüz yaz, yine üreteceğim günler gelecektir. Hele bir Seferihisar’a hayırlısıyla gidelim, balkona çıkıp denizi karşıma alınca işin rengi de üretkenliğim de değişir ve gelişir.

Bu Ramazan bir kez dahi dışarıda iftar yapmadan bitti. Özellikle bu ay, ailece gidilebilecek mekanların fiks menü fiyatlarını gördükçe Ramazan’ın ruhuna aykırı olduğunu düşündüğüm için savurganlık yapmadan yemeklerimizi evde yemeyi tercih ettik. Çok şükür, hiçbir şeyden de yoksun hissetmedik.

Bir sonraki bayram olan Kurban Bayramı okullar kapandıktan bir hafta sonra başlayacak. Ülkede enflasyon ile savaş devam ederken kredi kartlarına da taksit sınırlaması getirildi. Marketlerden kurbanları taksitle almaya alışkın benim gibi bireyler için bakalım bu konuda bir esneklik getirilecek mi?

Konu ne kadar çokça ekonomiye geliyor, öyle değil mi? Daha köprü geçişi, benzin masrafı gibi yine bayramla alakalı masraflardan bile bahsetmemişken… Neyse, başlıktan çok da uzaklaşmadan Salihli’deki son saatleri aileyle geçirmek için burada keseyim. Sağlıklı ve mutlu nice bayramlara… 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics