Geçtiğimiz günlerde İzmir Karşıyaka'daki Gloria Jean's Coffees mağazasına 3 arkadaşımla birlikte gittim. Kasada ödeme esnasında görevli personel kampanya hakkında bilgi vermediği gibi barkodu da vermedi. Belki kahve teslimi esnasında verilir diye müdahele etmedim ama kahveyi veren personel "afiyet olsun" bile demeden arkasını döndü. Sonrasında mağazadan ayrılmadan once fişimle kasaya gidip barkodu istedim. Detayları aşağıdaki maille Gloria Jeans'e ilettim:
Merhaba,
11 Aralık
2015 Cuma akşamı saat 20:01'de İzmir Mavi Bahçe Alışveriş Merkezi'ndeki
şubenizden 317 fiş numarası ile alışveriş yaptım. Kasaya geldiğimde ve sipariş
anında önümde ve arkamda müşteri yoktu. Sipariş ve fiş işlemlerini takiben
tarafıma QR barkodu verilmediğini farkettim. Teslim anında verilir diye
düşünerek ses çıkarmadım. Teslim sırasında da QR barkodu verilmedi. Özensiz ve
üst kısmını dökerek kahvemi teslim eden sorumlu (!) arkadaşa kodu sormak için
seslendim ama beni duymadı. Kahvemi masama bıraktıktan sonra tekrar kasadaki
görevliye gidip kodu hatırlattım. Yoğunluktan dolayı unuttuğunu, biz
müşterilerin hatırlatması gerektiğini alaylı bir şekilde söyledi.
Markanızın
ve mağazalarınızın bir müdavimi olarak bu uygulamanın (Kahveni Cebinden Çıkart
- 4 Kahveye 1 Bedava) Mavi Bahçe mağazanızda başarılı bir
şekilde yönetilmediğini tarafınıza iletmek isterim.
Konuyla
ilgili detaylar için dilerseniz temasa geçebilirsiniz.
Saygılarımla,
Bu maile istinaden firmadan gelen cevap ise şu şekilde oldu:
Bakalım bir sonraki ziyaretimde barkod konusunda hassas davranılacak mı yoksa yine barkodu isteme sorumluluğu müşteride mi kalacak göreceğiz. Eğer firma yetkilileri belirttikleri gibi müşteri memnuniyetini önemsiyorsa bu konuda önlem alacaklardır diye bekliyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder