1 Eylül 2013 Pazar

Akbank'ın Haksız Kart Aidatı ve Hesap İşletim Ücreti

1 Ağustos itibariyle iş değişikliği sebebiyle uzun süredir çalışmadığım Akbank ile yine yolum kesişti. Malesef bu kesişme ile birlikte Akbank adeta bir hazine bulmuşçasına üstüme saldırdı.

Önce 23 Ağustos tarihinde hiç bir işlem olmayan kredi kartına 85TL’lik kart aidatı biçtiler. Kredi kartının kesilmesiyle birlikte twitter üzerinden kendilerini yazıp, maaş müşterisi olduğumu defalarca yazılı ve sözlü olarak ifade ettim. Ama nafile... Konuyla ilgileneceğiz diyorlar ama somut bir adım yok. Günlerdir çözüm üretmediler. Halbuki maaş müşteri olduğum firmam ile Akbank arasındaki sözleşmede bir kredi kartı için kart aidatı olmayacağı ve hesap işletim ücreti alınmayacağı net bir şekilde yazıyor.

Sonra 29 Ağustos tarihinde maaşım yattı. Maaşımı kontrol etmek için internet bankacılığına girdim, bakiyeyi kontrol ettikten bir kaç dakika sonra yeni bir hesap hareketi oluştu ve 50TL’lik hesap işletim ücreti hesabımdan alındı. Pes doğrusu. Yine twitter’dan bankaya ulaşıp yazdım. İlgileneceğiz diye geçiştirdiler. Aynı gün dökümanları bankadaki müşteri danışmanıma mail attım. Ondan da henüz olumlu bir cevap yok.

Daha önce blogumdan da yazdığım gibi geçmiş yıllara ilişkin Akbank ve Garanti Bankası’ndan kredi kartı aidatlarımı Tüketici Sorunları Hakem Heyeti vasıtasıyla geri aldım. Yine bu yola gitmeden, uzlaşmacı bir tavırla tarafımdan haksız olarak kesilen bu bedellerin iadesini talep ediyorum.

Herkesten de bankaların yapmış olduğu bu haksız kesintiler konusunda gerekeni yapmasını istiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics