15 Ağustos 2014 Cuma

Türk Telekom Her Faturada 10 Kuruş Alırsa!

Ağustos ayında gelen Temmuz faturamın önceki aylardan farklı olarak 25 TL olduğunu gördüm. Ev Avantaj 100 tarifesindeyim ve genellikle "Akşam 7 Sabah 7" kampanyasından faydalanarak görüşmelerimi gündüz işte olmam sebebiyle akşam saatlerinde yapıyorum. Farkın sebebini araştırmak için online işlemlerden fatura detayını inceledim, tüm görüşmelerimin tarifem dahilinde ücretsiz olarak gerçekleştiğini gördüm.

Hal böyle olunca Türk Telekom'un tarifelerinde mi bir değişiklik var diye sitedeki tarife tutarlarını inceledim. Tahmin ettiğim gibi tarifem zamlanmıştı ve güncel fiyatı 24.90 olmuştu. Tamam zam gelmiştir anlarım, ancak neden resmi siteden açıklanan fiyat ile hiç bir ücretli görüşme olmamasına ragmen fatura bedeli 10 kuruş farklı olur işte bunu anlamam. Faturadaki 10 kuruş sembolik bir rakam ancak milyonlarca aboneyi düşünüp bunu 12 aylık şekilde değerlendirdiğimizde bu tutar çok ciddi rakamlara ulaşır.

Bunun üzerine online yardım menüsünden müşteri temsilcisine konuyu ilettim. Kendilerinin kişisel bilgilere ulaşma yetkisi olmadığını ve bu konuda bir şikayet kaydı oluşturmam gerektiğini, bunun üzerine inceleme yapılabileceğini iletti.

Ben de Türk Telekom üzerinden şikayet oluşturmak yerine sikayetvar.com üzerinden 12 Ağustos 2014 tarihinde bir kayıt açtım. Hemen ertesi gün hazır formatta "copy paste" bir cevap geldi. Sonrasında haber yok ama ilk fırsatta arayıp konuyu takip edeceğim. Sizin de faturanızda böyle yukarı yuvarlama durumu sözkonusuysa siz de peşini kovalayın derim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics