30 Temmuz 2015 Perşembe

Akbank Hatasını Kabul Etti

Akbank’ın Axess kredi kartı için düzenlediği “100TL ve üzeri peşin harcamalarınıza faizsiz/ücretsiz 3 taksit" kampanyasına katılmama rağmen 100 TL üzerindeki harcamamı taksitlendirmediğini ve bununla ilgili şikayet bildiriminde bulunduğumu sizlerle paylaşmıştım. İçeriğin detayı burada. (http://volkanyorulmaz.blogspot.com.tr/2015/07/axess-kampanya-kosullarn-yerine.html) Özetle yapmış olduğum 225 TL’lik kuyum alışverişi kampanya kapsamında taksitlendirilmesi gerekirken bankanın hatası sebebiyle tek çekim olarak ekstreme yansımıştı.
Konunun çözümüne ilişkin yoğun temaslarım sonucunda Akbank hatasını kabul etti ve aşağıdaki maili tarafıma gönderdi:

Sayın Volkan Yorulmaz,

Taksit Kampanyası ile ilgili iletiniz Bankamızca incelenmiştir.

01.02.2014 tarihinden itibaren BDDK'nın tüm Bankalara bildirmiş olduğu tebliğine istinaden telekomünikasyon, yemek, gıda, akaryakıt sektörlerinde gerçekleştirilen harcamalara vade farklı taksitlendirme yapılamamaktadır.

Yapılan inceleme sonucunda söz konusu harcamanız taksitlenmiştir.

Konuyla ilgili farklı görüş ve önerileriniz için bizimle tekrar irtibata geçebileceğinizi hatırlatır, Bankamız ürün ve hizmetlerine göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.

Bilgilerinize sunarız.

Saygılarımızla, 

Akbank T.A.Ş.

Kontrolüm sonucunda da kartıma harcama bedeli olan 225 TL’nin iade edildiğini ve ilk taksit olarak 75 TL’nin yansıtıldığını gördüm.



Peki ben sorunumu kontrol edip, takip ederek çözdüm. Ya diğer insanlar ne olacak? Eminim ki pek çok insan kredi kartı ekstresini incelemiyor. Bankalarla ilgili bu gibi tecrübelerimi sıklıkla paylaşıyorum ki yaşadığım tecrübeler sonrasında sizler de bankalara karşı daha kontrollü davranın. Aksi takdirde adı ne olursa olsun hepsi bu gibi küçük oyunlar ya da hatalar yaparak size zarar verebilirler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics