Aşağıda da dahil olduğumu Akbank Direkt Plus'taki Kampanyalarım bölümünde görebilirsiniz.
Dönem içerisinde yaptığım bir alışveriş sonrasında harcamamın tek seferde 100TL'yi geçmesine rağmen taksitlendirilmediğini fark ettim.
Bunun üzerine twitter üzerinden Akbank destek ekibiyle 26 Temmuz tarihinde temasa geçtim. Müşteri temsilcisine telefonda konuyu detaylı bir şekilde anlattım. Uzun bir süre bana Akbank reklam müziği dinlettikten sonra sorunu kaydettiğini ve en kısa sürede çözüm üreteceklerini söyledi.
Ardından 27 ve 28 Temmuz tarihlerinde twitter ve 4442525 üzerinden soruna ilişkin geri bildirim istedim. Her defasında aşağıdaki copy-paste geri dönüşte bulundular. Telefonla aradığımda ise 7 işi günü sürelerinin olduğunu ve beklemem gerektiğini belirttiler.
Ortada bankanın bariz bir hatası varken yersiz yere beni bekletmeyi seçmesi, özellikle maaş müşterisi olarak sürekli çalıştığım Akbank'ın memnuniyet adına müşterisine yardımcı olmaması hiç hoş bir durum değil. Aşağıda kampanya koşullarında da herhangi bir şekilde yaptığım harcamanın kampanya haricinde kalmasına sebep olacak bir durumun söz konusu olmadığını görebilirsiniz.
Akbank'tan bir an önce sorunun çözülmesini ve mağduriyetimin giderilmesini istiyorum! Sizler de eğer bu gibi kampanyaları takip edip katılımcı oluyorsanız mutlaka işlemlerin kampanyada belirtildiği şekilde gerçekleştiğine emin olun, yoksa gerçekten de suistimale açık olduğu ortada...
Kampanya Detayları:
- Taksit Kampanyası 1-31 Temmuz 2015 tarihleri arasında geçerlidir.
- Kampanya kapsamında, 31 Temmuz’a kadar yapacağınız 100TL ve üzeri peşin alışverişlerinizde faizsiz/ücretsiz 3 Taksit fırsatından faydalanmaya başlamak için ilk harcamadan önce TAKSİT yazıp 4566’ya göndermeniz gerekmektedir. Kampanya katılımı, belirtilen kısa mesajın Akbank sistemine ulaşmasından ve kart sahibine Akbank tarafından kayıt olduğu bilgisinin verilmesinden sonra sağlanır.
- Kampanyadan Axess, Free, Wings, Axess exi-26 asıl ve asıl kartınıza bağlı ek kartlarınız ile yaptığınız harcamalardan faydalanabilirsiniz. Kuyum harcamaları, Akbank kanallarından yapacağınız fatura/vergi ödemeleri, fon alımı ve ticari kartlarla yapılan alışverişler kampanyaya dahil değildir.
- Yasal mevzuat gereği, mal veya hizmet alımı sonrası belli bir ücret karşılığı borcun taksitlendirilmesi veya ödemenin ertelendiği dönemler de dâhil olmak üzere, kredi kartları ile gerçekleştirilecek mal ve hizmet alımları ile nakit çekimlerinde taksitlendirme süresi dokuz ayı geçemez. Kuyumla ilgili harcamalarda bu süre dört ayı geçemez. Kredi kartlarıyla gerçekleştirilecek telekomünikasyon, yemek, gıda, akaryakıt, kuyum harcamaları ile hediye kart, hediye çeki ve benzeri herhangi somut bir mal veya hizmeti içermeyen ürünlerin alımlarında taksit uygulanamaz.
- Kampanyaya asıl kart sahibinin Akbank’ta iletişim numarası olarak kayıtlı cep telefonundan 1 kez SMS gönderilerek kayıt olunması yeterlidir. SMS tutarı, KDV ve ÖİV dahil olmak üzere; Turkcell, Vodafone ve Avea aboneleri için 0,65TL olarak ücretlendirilir. Turkcell, Vodafone ve Avea kısa mesaj birim fiyatlarında meydana gelecek değişiklikleri yansıtma hakkını saklı tutar.
- Kampanyadan çıkmak için IPTAL TAKSİT yazıp 4566’ya SMS gönderebilirsiniz. SMS'in gönderildiği gün ve sonraki günlerde yapılan harcamalara taksit yapılmaz.
- Alışverişin gerçekleştirildiği iş yerinin sistemde kayıtlı sektör bilgisinin doğru olmasının sorumluluğu iş yerine aittir.
- Akbank T.A.Ş. kampanyayı durdurma ve değiştirme hakkını saklı tutar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder