11 Ekim 2009 Pazar

Urfa’da 2 Ay


Tarih 11 Ekim, yani Urfa’daki 2.ayım. Sabah saat 7:40. Gece 2-4 nöbeti sonrası 2 saatlik uykuyla ayaktayım. Ama çarşı iznimin olması içimi kıpır kıpır etmeye yetiyor.

Artık şafağım çift haneli. Şafak metrem bugün 98’i gösteriyor. Çift hanelere indirmek öncelikli hedefimdi, onu başardım, bir sonraki hedef şehirlere inmesi, daha sonra bayramda annemin yanıma gelmesi, sonra yeni kısa dönemlerin alaya gelmesi ve tek haneler…

Tanrı bana ve tüm askerlere sabır ve güç versin ki şu süreci en az hasarlara kapatıp sevdiklerimize ve özlediklerimize kavuşalım.

PS: avucumda elmas ve nergiz yazıyor. Böyle parola ve işaret seçen zihniyete selamlar!

2 yorum:

  1. 2 üniversite okuyup 18 ay askerlik yapan ben bu yazdıklarınızı hele ki şafakmetreniz olduğunu okuyunca çok güldüm:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de 2 üniversite okuduktan sonra askere gittim, hem de asker çocuğu olarak ama geriye saymak adettendir ;)

    YanıtlaSil

Google adsense

Analytics