18 Eylül 2010 Cumartesi

Cumartesi Sürüncemesi

Benim gibi her daim planlarla yaşayan insanların çaktığı zamanlardır planlarındaki bir aksaklık… İşte öyle bir haftasonu günündeyim bugün…

Dün akşam Price’dan arkadaşlarımla buluşacağım diye şirketten çıkarken laptopumu almadım, taşımamak adına. Evet akşam eve dönüş yolu kolay oldu ama bugün şu dakikalarda Global English’te test çözüyor olmam gerekirken maalesef authentication sorunu sebebiyle benim emektar laptop’tan GM’in sitesine bağlanamıyorum. GM numaram da yanımda olmadığı için bu sorunu haftasonu çözmem sözkonusu değil. Anlaşılan o ki kendimi cezalandırıp Pazartesi akşamı eve laptop taşımak farz oldu.

Öğlen yemekten sonra annemle bir film izliyeyim dedim, an itibariyle ismini bile hatırlamıyorum, ama adeta patlaktı, cacık olmazdı, ama sırf Türkçe dublaj ve 1.25 saat diye sonuna kadar tahammül ettim. Sonra dün gece yediğim Tramisu’nun diyetini 100 kalori yakacak kadar spor yaparak ödedim. Kendimi ter içinde yatağıma attıktan sonra yeni kitabımı elime alıp Radyo Maydonose dinledim. Neyse ki “Ye Dua Et Sev” benim tarzım Hollywood filmlerinin filmleşmeden önceki kitap hali, keyifle okur bitiririm diye düşünüyorum, böylece hayatım içindeki pozitif şeyleri de görüyorum.

Normalde büyüsünü bozmamak için bahsetmem ama sabah yarın ki FB-BJK maçına bahis oynadım. Eskisi gibi teyzemin yolladığı parayı harcadığım günlerde olsam hiç düşünmeden 100 TL yi 2 ye basardım, 270 TL ile neler yapacağımı hayal ederek Pazar 8’e kadar beklerdim ama maalesef şu an itunes’umda çalan şarkı gibi: it is a wild world! O nedenle geçen haftaki 2TL’lik kuponlarımdan çıtayı yükselttim ve 10 TL bastım, en azından kaybedersem üzülmeyeceğim bir tutar. Bu arada Quaresma’nın tesislerde kendini motive etmek için bağırdığı haberlerini okudum, benzer yöntemi ben de zorlu sınavlardan önce çok uyguladım, umarım yarın başarılı olur koçum benim!

Saat 6’ya geliyor. Dışarı çıkasım hiç yok. Laptop’um çok yavaş olduğu için artık PES oynarken bana keyif vermiyor aksine ızdırap çektiriyor. ADSL kotam da doldu, yanibu gece PC’den uzak olacağım. Takip ettiğim blogları okuyup bir şeyler paylaşayım dedim. Bundan sonra muhtemelen bir film daha patlatır, umarım annemle olur bu kez, sonra da kitap okuyup geceyi sonlandırırım diye düşünüyorum.
Daha keyifli haftasonlarına,

PS. Tabii ki buna da şükür!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics