25 Ocak 2014 Cumartesi

Coursera.org Diye Bi Şey Var

Şimdiki çocuklar gerçekten çok şanslı, nerede bizim zamanımız da bu fırsatlar... Neden mi böyle diyorum, çünkü bugünlerde courser.org ile tanıştım.

Kesinlikle reklam yapmıyorum, çok ama çok başarılı bir uygulamadan bahsediyorum. Coursera bir çok üniversiteden ilgi alanınıza gore program seçip kayıt olduktan sonar dersleri takip edebileceğiniz online bir eğitim portal. Hani Tatlıses Urfa'da Oxford vardı da biz mi okumadık demişti ya, işte adamlar sizing parmaklarınızın ucuna dünya çapındaki üniversiteleri getirmişler, hem de ücretsiz eğitim fırsatı sunuyorlar.

Derseniz ki ben bu eğitimleri bitiricem ama bitirdiğimi de belgelemek, başarımı taçlandırmak istiyorum, o zaman size ücreti karşılığında onaylanmış sertifikanızı da verip bunu linkedin profilinizde bile paylaşma fırsatı sunuyorlar.

Sistemle ben de linkedin de profil gezerken birinin eğitimlerini incelediğim bir anda tanıştım. İlk ders programıma kaydoldum. Ders Salı başladı, ben anca vakit bulabildiğim için bu Cumartesi videoları izledim. Videolarda altyazı ve yavaşlatma özelliğinin sunulması da harika olmuş.

Bir beni mi bu kadar heyecanlandırdı bu sistemdiye şöyle bir ekşisözlükte araştırma yaptım, orada da arkadaşlar bir hayli methiyeler döşemişler. İşallah heyecanımı kaybetmeden ve onlar da sistemin bu cazibesini bozmadan devam ederler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics