3 Mayıs 2014 Cumartesi

Tam 1 Sene Önce Bugün

Hani filmlerde flashback yaparlar da belirli bir süre geriye giderler ya, işte ben de bugün (3 Mayıs 2014) tam 1 sene önceye dönüp o günü anmak istiyorum.

Peki nedir o günün özelliği? Nedir o günü diğerlerinden farklı kılan? Aşağıdaki ekran görüntüsü tam olarak bunu anlatmaya yetiyor aslında...

Bundan tam 1 yıl önce, 3 Mayıs 2013 günü hep çalışmayı istediğim Philip Morris'te tam da bana uygun iş ilanına başvurumu yapmıştım. İlanı aslında bir gün öncesinde, 2 Mayıs'ta görmüştüm ama o gün önyazımı hazırlayıp CV'mi güncellemekle geçince, 3 Mayıs Cuma sabahı once yazdıklarımı bir kez daha gözden geçirip sonra da başvurumu yaptım. Süreç uzun ve yer yer dış etkenlerden dolayı sancılı da geçse mutlu sonla bitti ve 1 Ağustos'tan beri hayalimdeki firmada keyifle çalışıyorum. Hem işe alım sürecinde emeği geçen herkese, hem de çalıştığım sürece desteğini esirgemeyen tüm iş arkadaşlarıma bu vesile ile çok teşekkür ederim.

Her zaman dediğim gibi, "birlikte daha iyiye..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics