24 Ağustos 2015 Pazartesi

TUVTURK Muayenesinden Memnun Ayrıldım

Her zaman eleştirecek değilim ya, bu kez TUVTURK’teki araç muayenem oldukça hızlı ve sorunsuz geçti. Yine 2015 yılı içerisinde başımdan geçen tatsız TUVTURK tecrübemi sizlerle buradan paylaşmıştım. (http://volkanyorulmaz.blogspot.com.tr/2015/04/tuvturk-muayenesi-sabr-ister.html) Bu kez çok şükür herşey yolunda gitti. İnternet üzerinden randevular 15 gün önce açılıyor, ben de 22 Ağustos için randevuların açıldığı ilk gün olan 7 Ağustos tarihinde 8:30’a Çiğli Muayene İstasyonu için randevu aldım. Hemen şunu belirteyim, çalışma saatleri 8:00 olarak gözükse de muayeneler 8:30’da başlıyor. Sabah 8’den önce muayene istasyonuna geldim, kapılar açık olmasa da fena sayılmayacak bir kalabalık vardı. Bunun üzerine hemen istasyonun arkasında açık olan Tırak’ta egzoz gazı emisyon ölçümünü hızlıca yaptırdım, ordanistasyona geri döndüğümde kapılar açılmıştı. Sıra alıp ödemeyi yaptırdıktan sonra hiç beklemeden 6 muayene alanından 2 numaralıya girip aracımı görevliye teslim ettim. 8:45 itibarıyla aracımı alıp yola çıkmıştım bile. Önceki uzun ve sıkıcı tecrübelerimin etkisiyle yanıma ipad bile almıştım ama hiç ihtiyaç duymadan işimi hallettim. Hızlı ve düzenli hizmet anlayışından ötürü Çiğli TUVTURK Muayene İstasyonu’nu tebrik ederim.

Muayeneye yönelik genel olarak en büyük eleştiri hususu bence bu devirde hala kredi kartıyla ödeme yapılamıyor olması. Böyle bir organizasyonun bence insanlara nakit diye diretmesi anlamsız. Umarım yakında bir çare bulunur. Yeri gelmişken ücretlerden de bahsedelim.Her yıl Aralık ayında T.C. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Karayolu Düzenleme Genel Müdürlüğü tarafından yayımlanan genelge doğrultusunda araç muayene ücretleri belirlenir.

Otomobil muayene ücreti 2015 yılı için KDV dahil 181.72 TL’dir.

Egzoz Gazı Emisyon ölçümü 2015 yılı için KDV dahil 40 TL'dir.
İlk defa "Egzoz Gazı Emisyon Ölçümü" yapılacak araçların sahipleri "Motorlu Araç Egzoz Gazı Emisyon Ruhsat"ı almalıdırlar. "Motorlu Araç Egzoz Gazı Emisyon Ruhsat"ı belge fiyatı: 7 TL'dir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics