5 Şubat 2016 Cuma

Klavyemle Burdayım!

Efendim kayıtlara geçsin, 2 Şubat 2016 Salı akşamı itibariyle ipad'im için klavyeye sahip oldum. Artık, umut ediyorum ki, yolda geçen vakit başta olmak üzere daha rahat içerikler hazırlayabileceğim.

Blogum için içerik hazırlamayı ve bunları ziyaretçilerimle paylaşmayı seviyorum. Son dönemde günlük ziyaretçi sayımın tahmin ettiğim, hatta önceden tecrübe ettiğim, rakamların çok üzerinde olması benim için memnuniyet verici. Umarım bu şekilde devam eder...

Madem Şubat ayının ilk içeriğini giriyorum, genel olarak yeni yıla ilişkin ilk değerlendirmemi de yapayım. Yıl çok ama çok yoğun başladı. İlk bir ay öyle yoğunduki rutinin dışında işlerle uğraşmaktan rutin işlerde ne aşamadayız takip etmekte zorlanır oldum. Bunun yanında yıl bereketli de başladı, umarım hedeflediğim finansal başarılara da ulaşacağım bir yıl olacak, hatta Demek Akalın'ın şarkısındaki gibi "Olacak Olacak!".

Şimilik benden bu kadar, Şubat ayının dergilerini haftasonundan ipad'ime yükledim, şimdi keyifle onları okuma vakti...

PS. Klavye için ilk izlenimim 10 numara 5 yıldız. Akıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics