12 Mart 2016 Cumartesi

Boyner Sınıfta Kaldı

Günümüzde internetten alışveriş artık pek çoğumuz için oldukça sıradan bir aktivite haline geldi. Hal böyle olunca internetten alışveriş kanalları da sundukları hizmet kalitesini oldukça artırdıkları bir profesyonellik seviyesine ulaştılar.

Maalesef yukarıda bahsettiğim durum internet üzerinden satış yapan tüm kanallar için geçerli değil. Bunlardan biri de BOYNER. Boyner’in İzmir Çiğla Kipa AVM’deki mağazasından ihtiyaçlarım(ız) doğrultusunda düzenli alışveriş yapmaktayız. Bu sefer bir de websitesi üzerinden alışveriş yapmayı denedim. Gördüm kü mağazacılıktaki başarılarını internet üzerine taşıyamamışlar.

6 Mart 2016 Pazar günü www.boyner.com.tr üzerinden satın aldığım 5 parça ürün için satın alma anında 2 ile 4 iş günü içerisinde kargoya teslim edileceği bilgisini okuyarak ürünlerimin hafta içerisinde (Pazar sipariş, en geç Perşembe kargoya verilse, Cuma’da elime ulaşır hesabıyla) elime ulaşacağını düşünmüştüm. Ancak Boyner bu taahhüdünü yerine getirme konusunda son derece başarısız oldu.

Her ne kadar websitelerindeki yardım bölümünde aşağıdaki ifade bulunsa da 4 iş gününde kargoya vermeyi kesinlikle başaramıyorlar. Kıasacası yazılanlar ancak kağıt üzerinde kalıyor.

http://www.boyner.com.tr/yardim2.aspx
Boyner.com.tr’de satılan tüm ürünler, Boyner mağazalarından tedarik edilerek 2 ile 4 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir.

6 Mart’ta verdiğim siparişim 7 Mart akşam saatlerinde önce 3’e bölünde, ardında da ilk parça Çarşamba günü kargoya verildi ve 10 Mart Perşembe günü elime ulaştı. Geriye kalan 2 parçadan biri 10 Mart günü e-arşiv sisteminde faturalandı ve 11 Mart Cuma günü kargoya verildi. Bu yazıyı 12 Mart Cumartesi günü kaleme alıyorum ve hala yolda. Geriye kalan son parça ise 11 Mart Cuma mesai gününde hiç hareket görmedi.

Boyner’in satınalma sözleşmesindeki taahhüde uymaması ve websitesinde resmen açıkladığı sözlerin ardında duramaması sebebiyle 11 Mart Cuma günü 444 29 67 numaralı  müşteri ilişkileri hattını aradım ve yaşadığım sorunu ilettim. Gecikme durumunu anlayışla karşıladığımı ancak yaşanan sıkıntıdan ötürü hediye çeki talep ettiğimi bildirdim. Müşteri temsilcisi de notunu aldığını ve ilgili birimle görüştükten sonra bana geri dönüş yapacağını söyledi. Ardından arayan temsilci, ilgili birimin “yasal sürenin henüz bitmemesi” sebebiyle hediye çeki göndermeyi kabul etmediğini ve gün içerisinde saat 16:00’ya kadar kargolamanın yapılacağını ifade etti. Bunun üzerine sabırla 16:45’e kadar bekledim ve websitesinde kargo ya da faturalamaya yönelik herhangi bir gelişme olmayınca ben de tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Görevli gün içerisinde kargoya verilmeyeceğini ve notumu ilgili birime ileteceğini söyledi. Dünden beri konuyla ilgili ne arayan ne de mesaj atan var.

Konunun takipçisi olup güncellemeleri de yine blogum üzerinden sizlere aktaracağım. Şunu belirtmek isterim ki bu basit tedarik sıkıntısını çözemeyen ve adeta müşterilerine karşı yalancı durumuna düşen Boyner’in internet üzerinden satış ve satış yönetimi konusunda kendisi çok ama çok geliştirmesi gerekiyor. Bu anlayışla çapı yakalayamayacakları gibi müşteri memnuniyetini de kaybedeceklerdir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics