Pazar günü öğle vakti uzun bir kuyruk sonrası kasada işlemi yaparken, kredi kartı onayını beklediğimiz o kısa sürede kasiyer arkadaşın yüzüme bakarak samimiyetle hal hatır sorması ve kısa sohbeti insani ilişkiler adına çok hoştu. Benim hem diğer Starbucks mağazalarında hem de başka kahvecilerde pek karşılaşmadığım bir durum olduğu için kahvelere şeker alırken bölge müdürünün kartvizitini de alıp bu olumlu durumu bir mail ile kendisiyle de paylaşmak istedim.
---------------------
To: Umut
Erdanay <umut.erdanay@alshaya.com>
Subject: 9 Ekim 2016 - Mavibahçe Starbucks
Subject: 9 Ekim 2016 - Mavibahçe Starbucks
Merhaba
Umut Bey,
9 Ekim
2016 Pazar günü saat 12:15’te Mavi Bahçe Starbucks’ta ailemle kahve alırken kasa
görevlisi arkadaşın (sanırım Emrullah Bey) tüm yoğunluğa rağmen içtenlikle hal
hatır sorması son derece hoşuma gitti. Bostanlı mağazanızda göremediğim
sıcaklığı ve yakın ilgiyi Mavi Bahçe’de görmüş olmak müşteri deneyimi adına
memnuniyet vericiydi. Bu konuda olumlu geri bildirimimi iletmek isterim.
İyi
çalışmalar dilerim.
Saygılarımla, Best
Regards
Volkan YORULMAZ
-------------------------
Bu mailin ardından aşağıdaki geri dönüşü almak da güzeldi:
-------------------------
Volkan bey
merhaba
Yaşadığınız bu güzel deneyimi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim
Amacımız tüm mağazalarımızda misafirlerimizin gündelik yaşantılarını
zenginleştiren deneyimler sunabilmek , Mavi Bahçe mağazamızda bunu
başarabildiğimizi görmek çok sevindirici
Partnerlerimiz ile ilgili güzel düşüncelerinizi hem mağaza hemde operasyon
yönetimi ile paylaşacağımı bilmenizi isterim
Sizi mağazalarımızda ağırlamaktan her zaman memnuniyet duyarız
Saygılarımla
Umut Erdanay
Bölge Müdürü | Starbucks Coffee
Shaya
-----------------------------
Müşteri memnuniyeti adına olumlu olan bu tecrübeyi paylaşırken, bu gibi örnek olayların giderek artmasını da temenni ederim. Böylelikle iki taraf da kazanan olur ve kurulan ilişki uzun ömürlü devam eder.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder