21 Temmuz 2020 Salı

İmza Yetkisinden Fazlası

Bu paylaşımı yapıp yapmamak konusunda biraz çekince yaşadım, belki yüksek egolu olduğum düşünür, bir başka deyişle görgüsüzlük yaptığım ya da hava attığım şeklinde yorumlanır diye çekindim ama günün sonunda burası benim alanım, benim hatıralarım ve deneyimlediklerim için bir alan diye düşündüm. İşte bu sebepten aşağıdaki resmi koydum.

Geçtiğimiz günlerde şirketimde imza yetkilisi oldum. 2007’den bugüne yaklaşık 13 yılı geride bıraktığım beyaz yakalı hayatımda hep imza alan, imza sirkülerinde adı olanları kovalayıp onların müsait anlarında elimdeki belgeyi imzalatmaya çalışan biri olarak, belki küçük ama önemli bir gelişme.

Umarım bu yetkiyi nice faydalı işler için kullanırım.


2 yorum:

  1. Volkan bey çok tebrik ederim, sizin yolunuzda biri olarak bu haberi gördüğüme çok sevindim. Başarılarınız daim olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, nazik mesajınız beni çok mutlu etti. Umarım çok daha iyileri size nasip olur. Sevgiler...

      Sil

Google adsense

Analytics