22 Ekim 2023 Pazar

Mutluluğun Temeli Sağlıktır

Cuma günü bir check-up’a girdim. Hayatımda bazı şeyler iyi gitmiyorken bir de sağlık sorunları, özellikle yüksek kolesterol çıkarsa iyice keyfim kaçacaktı. Tahlilleri yaptırıp sonuçları beklediğim esnada kitap okurken kendimi “Şimdi yine kolesterol yüksek çıkarsa…” diye düşüncelere dalmışken buldum. Neyse ki korktuğum gibi çıkmadı. Nihayet kolesterol seviyemi üst sınır seviyesine indirmişim. Doktor “ne yapıyorsan aynısını yapmaya devam et, böyle devam edersen 50’lerin ve 60’ların rahat geçer” dedi. Hastaneden eve keyfim yerine gelmiş bir şekilde döndüm. Sağlığın yerindeyse en büyük varlığa sahipsin diye kendimi motive edip şükrettim. Şükür Cuma günü keyfimi kaçıracak bir mail ya da telefon da gelmeyince haftayı güzel kapadım. Gelsin bakalım kapanış haftası…


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics