1 Temmuz 2008 Salı

İyi ki Doğdun Keng


Ah be kanka, sen galiba beni iyi tanımamışsın... Az önce mesaj atıp, doğum günümü unuttun demişsin. Benim gibi ince bir dostundan nasıl böyle birşey beklersin ki :) Zaten telimde sabahtan beri Kemal! yazıo ki :) Ayrıca Serkan ile de senin doğum günün için gün içerisinde konuştuk. Neyse ben savunmayı geçeyim de sadete geleyim :)


Geçtiğimiz ay içerisinde hayatımda olmanızın benim için ne derece önemli olduğunu bir kez daha kanıtladınız. Sadece iyi günde değil, kötü günde de yanımda olduğunuzu bilmek harika...


Doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum. Biliyorum ki senin yaşaman, benim yaşamam ve dostluğumuzun yaşaması... Diliyorum ki yeni yaşında her şey gönlünce olur. Sağlık, başarı ve huzur seninle olur.


Daha yapacağımız çok işler var. Unutma Seferihisar'da her yaz geleceğe yönelik planlar yapıyoruz, bunları hayata geçirmek için birlikte olmamız lazım.


Mutlu yıllar dostum, iyi ki doğdun Kemal'cim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics