Garanti Bankası karlılığını her sene hızla artırıyor. Karlılığına lafımız yok ama bunu yaparken bizim gibi sadık müşterilerine karşı keşke bu derece kar maksimizasyonu hedefi gütmese…
Daha önce Garanti Bankası’nın kredi kartlarından aldığı haksız kart aidatlarını ve bunları nasıl geri aldığımı sizlere buradan detaylı şekilde anlatmıştım. Benzer bir süreç bu kez de hesap işletim ücreti için bizi bekliyor gibi…
Maaş müşterisi olduğum ve 2007 yılından beri aktif olarak çalıştığım Garanti Bankası’nda 2011 yılında yatırım hesabı açtırdım. Bu hesaptan bugüne kadar toplam 124 TL hesap işletim ücreti kesildi.
Bankaların belli masraflarının olabileceğini anlıyorum, ancak sözkonusu hesap bir yatırım hesabı ve yaptığım işlemler üzerinden zaten banka komisyon alıyor. Buna ek olarak hesap bakım ücreti gibi anlam veremediğim ama yine de ses çıkarmadığım ücretleri hesabımdan kesiyor. Fakat tüm bunlar yetmezmiş gibi bir de hesap işletim ücreti işin içine girince artık bizim gibi müşterilerin iyice canı sıkılıyor.
Aşağıda tarafımdan kesilen 4 ayrı hesap işletim ücreti bedeli ve tarihi mevcuttur. Bankaya hem kendi internet sitesinden hem de sikayetvar.com’dan şikayetimi gönderdim. Eğer duyarlı davranırlarsa sözkonusu tutarı iade ederler, yoksa ilk izin günümde Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’ne gidip yeni bir şikayet dosyası açacağım.
Sizlere de bu konuda haklarınızı kullanmanızı önemle hatırlatırım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder