13 Ağustos 2013 Salı

Bonus Ramazan Kampanyası'nda Haksızlık

Bonus Card’ın aşağıdaki kampanyasının ilanını görüp dahil oldum.

"5 Temmuz – 11 Ağustos 2013 tarihleri arasında Market, restoran ve akaryakıt istasyonlarında her harcama kazandırıyor. Bonus Ramazan kampanyası kapsamında farklı günlerde ve tek seferde market, akaryakıt ve restoran sektörlerinde yapılacak ilk 75 TL'lik harcamaya 5 TL, ikinci 75 TL'lik harcamaya 5 TL, üçüncü 75 TL'lik harcamaya 5 TL, dördüncü 75 TL'lik harcamaya 5 TL, beşinci 75 TL harcamaya 30 TL, toplam 50 TL bonus hediye edilecektir."

11 Ağustos itibariyle kampanya kapsamındaki beşinci 75 TL’lik alışverişimi Manisa’daki Petrol Ofisi benzin istasyonundan aldım. Bu alışverişim sonrasında, daha önceki 75 TL üzeri alışverişlerimden farklı olarak bana Bonus’tan bilgilendirme mesajı gelmedi. Bunun üzerine acaba alışveriş yaptığım işletmenin akaryakıt istasyonu olarak kaydedilmemesi durumu var mı diye şüphelenip internet bankacılığından kayıtları kontrol ettim.

11 Ağustos günü alışveriş yaptığım Petrol Ofisi istasyonu kayıtlarda Ünal Kardeşler AŞ olarak geçiyordu. Bu firma Turizm/Konaklama etiketiyle işlenmişti. Bu sebeple kampanya kapsamına dahil edilmemişti.


Durumu farkedince twitter üzerinden @garantiyesor adlı Garanti Bankası’nın kurumsal hesabıyla iletişime geçtim. Kendileriyle yaptığım görüşmede sözkonusu işletmeden benzin aldığımı ve işletmenin akaryakıt istasyonu olduğunu, kayıtlarda turizm/konaklama olarak geçtiğini bilmemin mümkün olmadığını ve gerekli düzeltmenin yapılması gerektiğini belirttim. Ancak fişi attığımı söylememe rağmen benden ısrarla hem fişi hem de kredi kartı silibini kendilerine fakslamam gerektiğini söylediler.

Mevcut durumda eğer fiş ve silip elimde olsa tabii ki paylaşırım ama yok. Ben de alışveriş yaptığım Ünal Kardeşler AŞ’nin ticaret sicil gazetesine ulaştım. Bu firmanın ticari ünvanının Ünal Kardeşler Akaryakıt Ürünleri Turizm Sanayi ve Ticaret A.Ş. olduğunu gördüm. Artık elimde en az fiş ve silip kadar kesin olan resmi belgeler var.

Şimdi Bonus Card ve Garanti Bankası’ndan gerekli düzeltme işlemini yapmasını ve kampanya kapsamında hakettiğim 50TL bonusu tarafıma vermesini talep ediyorum. Aksi takdirde tüketici olarak tarafıma haksızlık yapılmış olacağını düşünüyorum ve bu konuyu üst makamlara taşıyacağımı bildirmek istiyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics