15 Mayıs 2015 Cuma

Hepsiburada.com Önce Üzdü Sonra Memnun Etti

Oğlum Okan dünyaya geldikten sonra hepsiburada.com ile olan ilişkimiz eskisine göre çık sıklaştı. Hem aradığını bulabilme, hem uygun fiyat, hem de hızlı kargolama seçeneğiyle benim için alternatiflerin en başında gelmeye başladı.

Özellikle Prima Bebek Bezi'nde market ve diğer e-ticaret sitelerine göre sunduğu avantajlı fiyat sebebiyle artık rakiplerine bakmadan direk hepsiburada'yı tercih eder hale geldim. Ancak 12 Mayıs 2015 günü vermiş olduğum 2 adet Aylık Prima Bebek Bezi "süper hızlı" etiketiyle "24 saat içerisinde kargo" şeklinde lanse edilse de 13 Mayıs tarihinde kargolamaya ilişkin herhangi bir bildirim alamadım. 14 Mayıs sabahı kontrol ettiğimde ise sipariş detaylarımda aşağıdaki açıklamayı gördüm:

Tahmini kargoya veriliş tarihi: Siparişinizin vaat edilen kargoya veriliş tarihi (13.05.2015) geçmiştir, özür dileriz.

Bunun üzerine vaat edilenden farklı bir uygulama olduğu için site üzerinden aşağıdaki mesajı gönderip zararımın tazmin edilmesini istedim.

Bebek bezleri 24 saatte kargolanacak yazmasına rağmen 24 saatte kargolama işlemi yapılmadı. Şu an gidip marketten bebek bezi almak zorunda kalacağım. Hem hepsiburada'dan alarak maliyete katlanmış oldum, hem de taahhüt ettiğiniz günde ürünü göndermeyerek bana ek maliyet ve sıkıntı yaratmış oldunuz. Karşılaştığım bu sorunun giderilmesi için gerekli aksiyonun alınmasını ve zararımın tazmin edilmesini istiyorum. Lütfen konuyla ilgili iletişime geçiniz.

Ardından siteden bir bilgilendirme mesajı ve hediye çeki geldi.


47.90TL * 2 = 95.80 TL'ye satın aldığım 2 aylık paket için hepsiburada 10 TL'lik hediye çeki sunarak yaşamış olduğum memnuniyetsizliği giderme yoluna gitti. Bence müşteri ilişkilerini yönetme adına son derece akıllı bir hamle. Bundan sonra örnek olay niteliğinde olacağı için sonraki alışverişlerimde degönül rahatlığıyle gecikme endişesi yaşamadan hepsiburada.com'u kullanmaya devam edebileceğim.

Bu arada akıllara bir soru gelmiyor değil. Ya mesaj atmasaydım? Acaba sadece ağlayana mı meme veriyorlar yoksa herkese mi? İşte orası benim için muamma. Bir finansçı gözüyle bu gideri nasıl bütçeliyorlar, bir de bu konuda biri beni aydınlatırsa çok sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics