29 Mayıs 2015 Cuma

Siz Oturduğunuz Yerden %20 Kazandınız mı?

Geçtiğimiz Salı (26.05.2015) akşamı Bonus Card'dan gelen mail dikkatimi çekti, biraz inceleyeyim dedim.
 
Özetle, kampanyaya katılan Bonus Card sahiplerinin kredi kartlarına, kullanım zorunluluğu olmadan, 1.000TL avans bonus yatırılıyor. 10 gün boyunca avans bonus bakiyesi kartlarında kalıyor, bu sürede kullanılan bonus üzerinden %5 masraf alınıyor ve kullanılan bonus miktarı 9 ayda eşit taksitlerle geri ödeniyor.

Burdan bir fırsat çıkar mı diye düşünürken, önce aklıma taksit imkanı olmayan cep telefonu alımı konusunda bu kampanyanın 1.000 TL'ye kadar olan tutar için bir fırsat yaratacağını düşündüm. O anda aklıma kredi kartımda 5 TL'den fazla bonus biriktiğinde bu tutarın otomatik olarak Garanti Emeklilik'teki bireysel emeklilik sistemine yönlendirildiğini hatırladım. İşte o an ampül yandı!

Kampanyaya katılarak avans bonus tutarının kredi kartıma yatırılmasını sağlayıp, sonrada bu bonus bakiyesini bireysel emeklilik hesabıma yönlendirerek akıllı bir yatırım yapabilirdim. Nasıl mı? 1.000 TL'yi bireysel emeklilik sistemine yönlendirerek, %25 devlet katkısı ile 250 TL'yi de birikimime yönlendirmiş olacaktım. Avans bonus tutarı olan 1.000 TL'yi 9 taksitte 111,11 TL olarak geriye ödecektim. Ekonomi kitaplarından hatırlayacağınız üzere bugünkü 1 TL yarın ki 1 TL'den değerlidir. Tıpkı hemen BES'e yatırılan 1.000 TL'nin 9 ayda 111'er TL taksitle geri ödenecek 1.000TL'den değerli olması gibi. Ayrıca 1.000  TL hemen yatırıma yönlendirileceğinden 9 ay boyunca bu tutardan para kazanmaya da devam edecektim. Aynı şekilde 1.000 liranın %25'i olan 250 TL'lik devlet katkısından da hemen kazanmaya başlayacaktım. Karşılığında ise maliyetim sadece %5'i olan 50 TL olacaktı. Kampanya koşullarını son bir kez daha dikkatli okuyup gözden kaçırdığım bir nokta var mı diye kontrol ettim, herhangi bir sıkıntı olmadığını görünce kampanyaya dahil oldum. Ardından hemen onay geldi ve 1.000 TL kartımda bonus olarak gözüktü.

Ardından heyecanla bu tutarın emeklilik bakiyeme transfer olmasını bekledim. Çarşamba günü herhangi bir hareket olmayınca önce Garanti Bankası'nı sonar da onların yönlendirmesiyle Garanti Emeklilik'i aradım. Bonus aktarımlarının otomatik olduğunu, bu sebeple 24 saat beklememi söylediler. Çarşamba gecesi de herhangi bir hareket olmayınca Perşembe tekrar Garanti Emeklilik'i aradım. Karşımdaki ilgili müşteri temsilcisi oldukça yardımcı oldu ve sorunu çözmek için devreye girdi, sesli onay sistemi ile kredi kartımdaki bonus bakiyenin bireysel emeklilik sistemine transfer edilmesi için onayımı aldı. Ve cuma sabahı itibarıyla kontrol ettiğimde kredi kartımdaki 1.000 TL'lik bakiyenin transfer edildiğini gördüm.

 
 
İşte "ödeme belgesi"ni de buradan paylaşıyorum. Sizlerde oturduğunuz yerden en az %20'lik bir getiriyi bu şekilde elde edebilirsiniz. Özellikle bankaların yüksek kart ücretleri aldığı bu dönemde sunulan bu gibi kampanyaları fırsata çevirerek kendinize risksiz bir getiri yöntemi elde edebilirsiniz. Ekonomik yönden sizlere bir faydam olduysa ne mutlu bana...
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics