1 Mayıs 2019 Çarşamba

Neden Kidega’dan Kitap Almamalısınız?


Enpara.com’un Kidega’dan yapılan 50 TL üstü alışverişlere verdiği 15 TL’lik iade sebebiyle 26 Nisan Cuma günü kidega.com’dan 3 adet kitap sipariş ettim. Kitaplar 30 Nisan tarihinde elime ulaştı. Kargo paketini açtığımda gördüğüm durum, yeni kitapların bende yarattığı tüm heyecanı benden çaldı. “Alibaba – Jack Ma’nın Evi” adlı kitabı indirimli haliyle 22.92 TL’ye sipariş etmiştim. Kargodan çıkan kitabın üzerinde ise kocaman 9.90 TL yazıyordu. Acaba fiyatı yanlış mı hatırlıyorum diye firmanın e-arşiv faturasını kontrol ettim, orada da 22.92 TL yazıyordu. Özetle, Kidega 9.90 TL etiketli bir kitabı sözde indirimle 22.92 TL’ye satmıştı.


Ben kidega.com ile enpara kampanyası sayesinde tanıştım ancak bu olumsuz müşteri deneyimi sonrası alışverişimizin devam edeceğini düşünmüyorum. Tabi ki firma hatasını anlar ve makul bir geri dönüş yaparsa durum değişir. Bununla beraber, bu yazıyı kaleme aldığım an itibarıyla kitabın fiyatının websitesinde daha da yükseldiğini gözlemledim.




Ardından merak edip websitesinin sahibi olna KLE Bilgi Teknolojileri A.Ş.’nin vergi levhasını sorguladım. Sonuç tahmin ettiğim gibiydi, son 3 yıldır bu firma kurumlar vergisi ödemiyordu. Bu da firmanın kar etmediğini gösteriyordu. Eğer müşterilerine bu şekilde olumsuz deneyimler yaşatmaya devam ederlerse önümüzdeki dönemde de bu tablonun değişmesi pek muhtemel gözükmüyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics