30 Mayıs 2019 Perşembe

"Sadece Hakkımı Aradım" Tanıtıldı

2018 yılı Ağustos ayında yayımladığım kitabım herhangi bir promosyon ya da reklam faaliyeti yürütmeden kendi kendine küçük adımlar atarak belli bir kitleye ulaştı. Müşteri memnuniyeti ve bu alandaki deneyimlerimden bahsettiğim kitabımın ulaştığı okurlar maille, sosyal medyadan ya da Google Play’de yorum bırakarak bana mesajlarını iletip fikir alışverişinde bulundukça bu kitabı yazarken ki amacıma ulaşmış olmanın hazzını yaşıyorum.

Bununla beraber, geçtiğimiz günlerde (2019 Mayıs ortası) Linkedin’deki faydalı paylaşımlarını görüp bağlantı kurduğum Dr. İlknur Üner’in aşağıdaki iletisini görünce bir heyecan yaşadım.

Yazar Dostlarıma Destek Olabilirim!!!
Kitap aşığı birisi olarak ne yazık ki görsel ve yazılı basında kitapların yeterince yer bulamamasına son derece üzülüyorum. Bir kitabın ne kadar büyük emeklerle, mücadeleyle, maddi yükle ortaya çıktığını çok iyi biliyorum. Bu kadar büyük emek harcanan kitapların ise okurlara ulaşmaması, raflarda kalması ise gerçekten de büyük bir kayıptır. Yazarların kitaplarını okurlara tanıtabilmeleri için ST Endüstri Radyo'da(Kobilere yönelik yayın yapan 105.8 frekans) Can Karadut'un 'Eve İş Götürme' programına konuk olduğumda her programda bir kitaba yer vermek istedim. Ne yazık ki ülkemizde bir kaç yazar dışında, büyük bütçelerle reklam vermenin dışında yeni çıkan is dünyası kitaplarının okurlara ulaşması mümkün olmamaktadır. Is dünyası ile ilgili kitabınızı tanıtmak isterseniz, kitabınızı paylaşmanız durumunda gönüllü olarak katıldığım radyo programında kitabınızdan bahsedebilirim. 23 Mayısta konuk olacağım program için bana buradan mesaj atabilirsiniz. Dünya paylaştıkça, birbirimize destek oldukça ve kitaplarla güzel...

Bu heyecanla beraber bir çekingenlik te vardı üzerimde. İlknur Hanım’ın yüzlerce bağlantısının arasından bu fırsatı kullanmak isteyen başkaları olabilir diye sabah işe giderken serviste okuduğum bu iletiye cevap yazmaya çekindim. Akşam üstü saatlerinde bir daha kontrol ettiğimde kimsenin cevaplamadığını görünce cesaretimi topladım ve ilk adımı attım:

Merhaba İlknur Hanım, Müşteri deneyimlerim üzerine yaşanmış, tamamen gerçek tecrübelerden oluşan kitabımı tüm kitapseverlere ücretsiz olarak Google Play üzerinden sundum. Detaylarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz: http://volkanyorulmaz.blogspot.com/2018/08/sadece-hakkm-aradm.html Sunacağınız destek sayesinde benzer tecrübeler yaşayan pek çok tüketiciye dokunabileceğimi ve onlara fayda sağlayacağımı düşünüyorum. Katkınız için şimdiden teşekkür ederim, Volkan

Ardından İlknur Hanım ile iletişimimizi sürdürdük ve kendisinden katılacağı radyo programında kitabımdan bahsedeceğini duyunca ayrı bir heyecanla 23 Mayıs 2019 Perşembe günü saat 18:00 de başlayacak yayımı iple çekmeye başladım. O gün işyerinde işler de biraz uzayınca mesaiye kaldım, bilirsiniz güvenlik duvarları ofislerde internetten yayın yapan radyoların dinlenmesine çoğu zaman izin vermez, ben de aynı durumla karşılaşınca cep telefonundan yayını pür dikkat dinlemeye başladım.



Sıra kitabıma geldiğinde İlknur Hanım’ın nazik sözlerini duymak, kitabımın dinleyicilere önerilmesi beni çok ama çok mutlu etti. Yaşadığım memnuniyetin tarifi mümkün değildi. Hal böyle olunca radyo programının podcast’ini de indirip kendime hatıra olarak sakladım. Programın kitabımla ilgili olan kısmını da aşağıdaki video da bulabilirsiniz.


Bu vesileyle, ST Endüstri Radyo'ya, programın yapımcısı Can Karadut'a ve kitabıma bu şanıs veren İlknur Üner’e bir kez daha teşekkürlerimi sunarım. Eğer siz de müşteri memnuniyeti arayan bir tüketicinin başından geçenleri okuyup başınızdan geçen ya da geçmesi muhtemel olaylara karşı aksiyonlarımı merak ediyorsanız şöyle buyurun:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics