31 Ocak 2020 Cuma

Ne Ara 6 Oldun Oğlum?


Sevgili oğlum Okan,

Şimdi bu satırları yazıp ortaya bir doğum günü mesajı çıkaracağım diye bir AVM’nin son katında, insanlardan uzak bir masaya geçtim ve aklıma ilk gelen şu oldu: “Acaba seneye Okan bu satırları okuyabilecek mi?” O günlerde gelecek hayırlısıyla… Akıp giden zamanı tutamadığımız bir gerçek. Sen ne zaman altı oldun diye birkaç gündür kendime sorup duruyorum. Sanki çifter çifter atladık yılları… Doğduğun gün ve öncesindeki heyecanlı bekleyiş net ama sonrasında yaşadıklarımız sanki hep hızlı çekimde gerçekleşti. Derler ya güzel şeyler çabuk unutulur diye, bence bu hız için belki de en iyi açıklama bu…

Birbirimizle iyi arkadaş oldukça hayat bizim için daha kolay ve keyifli hale geldi. Kabul edelim, hala PES oynarken benim takım arkadaşım olacak kadar iyi değilsin ama hangimizin gelişim alanı olmadı ki… Bir şeyleri çabuk öğrendiğini görmek mesela beni çok mutlu ediyor. Kullandığın bazı kelimeler, sana okuduğumuz kitaplardan ve izlediğin Youtube kanallarından öğrenip kurduğun cümlelerle beni şok etmen baban olarak inceden hoşuma gidiyor, gururlandırıyor. İnşallah ileride pek çok gurur yaşatırsın bize… Şimdiki gibi tertemiz, saf, günahsız yoluna devam ederken hayatın o zorlu yollarında çizgini bozmadan, yara almadan devam et. Ben hep arkanda olacağım ama senin de ayaklarının yere sağlam basacağını bana şimdiden hissettiriyorsun ya, işte bu böyle devam etsin…

Hani Youtube’a video çekerken o klasik girişin var ya; “Evet arkadaşlar, kanalıma hoş geldinizzz” diye, ben de senin bundan sonraki renkli keyifli, başarılı, sağlıklı ve mutlu hayatını izlerken baban olarak bil ki çok gururlu olacağım. Tabi sadece izlemek olmaz, kamerayı tutan olmaya da devam edeceğim.

Altıncı yaşın kutlu olsun oğlum. Birinci yaşında “Fragman bitti, film başlıyor” demiştik, bu filmiz yıldızı olarak parlat bakalım hikayeni…

Seni Seviyorum.

Baban

29/01/2020


3 yorum:

  1. Okay...

    What I'm going to tell you might sound pretty weird, maybe even a little "strange"

    WHAT if you could just press "PLAY" to LISTEN to a short, "magical tone"...

    And miraculously bring MORE MONEY into your LIFE?

    I'm talking about BIG MONEY, even MILLIONS of DOLLARS!!!

    Think it's too EASY? Think this couldn't possibly be for REAL?!?

    Well then, I've got news for you.

    Sometimes the greatest miracles in life are also the EASIEST!!!

    In fact, I will PROVE it to you by letting you PLAY a REAL "miracle money-magnet tone" I developed...

    You just press "PLAY" and the money will start coming into your life... starting pretty much right away...

    TAP here to experience this magical "Miracle Money Tone" as my gift to you!!!

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Volkan Bey,

    Çok içten ve hoş bir yazı olmuş. Sağlıklı ve mutlu günler dilerim.

    Saygılarımla,

    Şafak

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Şafak Bey,

    Nazik mesajınız için çok teşekkür ederim. Mesajınız beni çok mutlu etti.

    Sevgiler,

    Volkan

    YanıtlaSil

Google adsense

Analytics