20 Ocak 2015 Salı

Garanti Bankası 2015 Hesap İşletim Ücreti Hazırlıkları

16 Ocak 2015 Cuma günü telefonum çaldı, arayan 444 0 333 olarak gözüküyordu. Açtım, karşıma bir ses kaydı çıktı. Özetle, Garanti Bankası'ndaki vadesiz her hesabım için 20 Şubat 2015 günü 63.50 TL hesap işletim ücreti keseceklerini söylüyordu.

Kendilerince "biz önceden sizleri haberdar ettik" diye bir savunma mekanizması geliştirmek için böyle bir uygulamaya gitmişler. Haksız bir uygulamayı haklı ya da adil bir uygulama şekline getirmek için yapılan bir oyundan başka bir şey değil bence. Yılda 2 kere hesap işletim ücreti alan Garanti Bankası böylece 127TL her vadesiz hesaptan almış olacak.

Bu arada görüşme sırasında dikkatimi çeken bir noktada kayıtta "vadesiz hesaplarınızdan 63.50 TL veya muadili olarak tehsil edilecektir" demesi oldu. Bununla kasıt sadece döviz hesapları mı yoksa yatırım hesaplarındaki hisselerden de mi tırtıklayacaklar artık göreceğiz.

Bu arada "muafiyet koşulları için internet sitemizi inceleyin" diyorlar ama işlem görmeyen hesaplar için herhangi bir muafiyetten bahsetmiyorlar. Ne kadar hakkaniyetli bir yaklaşım. Tebrikler doğrusu... Bakalım bu politikayla Garanti ve diğer bankalar bu yıl da kar rekoru kıracaklar mı? Yolları açık olsun...

Kendilerini bu "süper" yaklaşımlarından ötürü twitter üzerinden de tebrik ettim. Ee tabi cevap veremediler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics