3 Ocak 2015 Cumartesi

Hizlial.com’dan Siparişler Hızlı Alınamıyor

Eşime yeni yıl hediyesi almak için hizlial.com’dan parfüm sipariş ederken kendim için de sepete bir deodorant ekledim. Deodorant için 2 iş gününde kargoya verileceği yazıyordu. 25 Aralık Perşembe saat 14:00’ten önce siparişi tamamlayıp ödemeyi gerçekleştirdim.

29 Aralık Pazartesi öğlene doğru siparişimin halen “hazırlanıyor” durumunda olması sebebiyle hizlial.com’un hizmet hattı olan 44 5 495 no’lu hattı arayarak 31 Aralık günü siparişimin elimde olması gerektiğini, gerekiyorsa deodorantı iptal ederek gün içerisinde kargolama işleminin yapılmasını talep ettiğimi bildirdim. (Arzu edilirse görüşme kayıtlarından bu bilgiye erişilebilinir.) Telefondaki görevli konuyu kendisinin takip edeceğini, saat 4'te geç kargolama hizmeti olduğunu ve ürünlerin bu saate kadar tedarik edileceğini, eğer bir sorunla karşılaşırlarsa da bana cep telefonumdan ulaşacağını iletti.

29 Aralık günü beni hizlial.com’dan kimse aramadı. Öğleden sonra hesabıma giriş yaptığımda, kargoya verildiğine ancak yoğunluktan dolayı kargo bilgilerinin sisteme girilmediğine yönelik bir bildirim aldım. Bunun üzerine yılbaşı hediyemin sorunsuz bir şekilde elime ulaşacağını düşünüp kendimce sevindim.

30 Aralık Salı günü hizlial.com hizmet hattından bir gün önce konuştuğum yetkili beni aradı ve yoğunluktan dolayı önceki gün arayamadığını, kargomun teslim edildiğini söyledi. 30 Aralık akşamı ve 31 Aralık sabahı kargo elime ulaşmayınca ben de yılın son günü öğlen saatlerinde bir kez daha hizmet hattını arayıp sistemde gözükmeyen kargo bilgilerimi telefon ile rica ettim. Bilgileri aldıktan sonra gönderiyi yapacak olan MNG Kargo’yu aradım. İlgili kişiler kargomun 30 Aralık’ta teslim edildiğini ve 2 Ocak Cuma’dan önce tesliminin söz konusu olamayacağını söylediler.

Bu noktada 2 firma arasında kargoya teslim tarihleri arasında bir mutabakatsızlık var. Bunu geçtim, hizmet hattındaki yetkiliye konunun benim için önemini anlatmama rağmen bu konuya duyarsız ve ilgisiz davranılması müşteri memnuniyeti açısından hiç hoş bir durum değil. Aynı sektörde faaliyet gösteren hepsiburada.com aynı siparişteki her ürün için ayrı kargolama hizmeti verebilirken hizlial.com’un müşterisini böyle özel günler öncesi zor durumda bırakması ben de kesinlikle güvensizlik duygusu bıraktı. Ayrıca kargo bilgilerinin sisteme 2 Ocak günü girişinin yapılması bende sitenin adı ile hizmet hızının tezat oluşturduğu izlenimi bıraktı.

Hizlial.com yöneticilerine ve potansiyel müşterilerine yaşamış olduğum bu tatsız tecrübeyi aktararak ilgili kişileri/birimleri gerekli duyarlılığı göstermeye davet ediyorum.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics