27 Haziran 2017 Salı

Üst Düzey Yöneticiler ve İstanbul'a Dair

Geçtiğimiz hafta içerisinde çalıştığım şirketin yurtdışındaki genel merkezinden gelen farklı milliyetten üst düzey yöneticilerinin bulunduğu küçük bir grup ile 2 gün geçirme fırsatı buldum. Benim için bir gün inşallah ulaşmamın nasip olacağını umduğum pozisyondaki kişilerle geçirdiğim süre gerçekten motive ediciydi. Evet toplantı öncesinde ve esanasında yoruldum ama tatlı bir yorgunluktu bu diyebiliyorum, benim için asıl önemli olan gözlemlemek, ders almak, feyzalmaktı (kabul ediyorum, bu kelimeyi yazarken tdk.gov.tr' ye bakıp kontrol ettim). Peki ne gözlemledim?

-  İyi not alıyorlar (klasik yöntemlerle kağıda yazarak ya da modern zamanlara uyup ipad kullanarak)
-  İsminle hitap ederek sana değer verdiklerini hissettiriyorlar
-  Karar alacakları noktaya gelinceye kadar iyi dinleyip doneleri biriktiriyorlar
-  Teşekkür etmeyi biliyorlar
-  Göz temasında oldukça iyiler
-  Mesai saatleri dışında iş konuşmayacak kadar profesyoneller

Mesai saatleri dışı demişken, İstanbul'da ofis dışından geçirdiğim zamanda boğazda balık yeme şansım da oldu. Yediğim, içtiğim bana kalsın ama bu güzel manzaralar da arşivlerde yerini alsın...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics