1 Ocak 2018 Pazartesi

2018 Hisse Senedi Önerilerim

Bir zamanlar borsa yatırımcısı iken hem iş değişikliği sebebiyle vakit ayıramama, hem de baba olmam sebebiyle daha düşük riskli gördüğüm ev alma fikriyle bir süredir hisse senedinden uzak kalmıştır. Bu 1 Ocak 2018 sabahı, pek çok insanın yeni yılda yapacaklarından duyduğu heyecan gibi ben de bir süredir kafamda olan hisse analizine vakit ayırdım. Ne kadar iyi yaptım zaman gösterecek ama içimde hala uzun vadeli hisse senedi yatırımının iyi bir tercih olacağı yönünde sağlam bir inanç var. Bunu da bireysel emeklilik sistemindeki özellikle son dönemdeki getirilerden destekleyebiliyorum.

Hal böyle olunca bazı yatırım danışmanlığı veren kuruluşların model portföylerini inceleyip bu portföylerde özellikle ilgimi çeken hisseleri belirledim. Tabii ki bu hisseler borsada efsane yazacak, paranızı katlayacak yüksek riskli hisseler değil ama inancım enflasyonu ve faizi yeneceği yönünde. Kesinlikle yatırım tavsiyesi olmayan bu hisseleri aşağıdaki şekilde belirledim.

Bir tane banka, bir tane de üretim sektöründen beni heyecanlandıran ve güvenimi kazanan hisseyi de işaretledim. En yakın zaamanda portföyüme katacağım. Her iki hisseyi de uzun vadeli yatırım olarak düşünüyorum. Bakalım durum ne olacak?

Gedik Bizim Menkul Yapı Kredi Halk Bank Yatırm Finansman Ak Yatırım İş Yatırım
AKBNK ARCLK GARAN AKBNK GARAN GARAN GARAN
CCOLA TUPRS SAHOL ARCLK TUPRS ISCTR VAKBN
TUPRS GARAN
ISCTR
SAHOL
TUPRS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics