29 Aralık 2007 Cumartesi

24 Yaşıma Böyle Girmiştim

Yeni yaşımı kutladığım bu günlerde, eski defterleri karıştırıp 1 sene önce 24 yaşıma nasıl girdiğimi blog'uma eklemek istedim. İlgilenen okur, ilgilenmeyene saygı duyarım. Malum, kimse okumazsa ben okurum mantalitesi ile işliyor bu blog :D




Aralık 27, 2006
Doğum günümde geride kaldı

Tarih 27 aralık ı gösteriyor. anlayacağınız üzerine doğum günüm de geride kaldı. 1 gun gecmişken üzerinden ben de kutlamaların bendeki yansımalarından bahsedeyim bari:)

Öncelikle doğum gunume resmen girmeden 15 dakika önce kemal ile serkan aradı.

Sonra odama geldim, Aydınla biraz votka içtik we lafladık, bu arada dostlarımdan msjlar gelmeye dewam ediodu we hepsini cewaplamak bnm için buyuk bi zewkti:)

Sabahında ise malesef gergindim, uykusuzdum ve nike case i okumamıştım, acele bi şekilde giyinip derse yetiştim, dersde we aralarda insanların doğum gunumu kutlaması, akşam için planları öğrenmeye calışması hoşuma gidiyordu. ee ne de olsa tek cocuğum, ilgiye ihtiyacım war benim yaa...

Gece ise gayet renkli başladı: siyah & beyaz!!!

Ders 6 da bittiğinde dışarıda bembeyaz kar ve hawada zifiri bi karanlık wardı. sıkışık trafikte son derece aç bi şekilde old english e ulaştık, neyseki arklarım bizden önce gelmişti we sipariş wermekte wakit kaybetmedik:)

Guzel yemek, sağlam içki we asla hayır diyemeyeceğim kızarmış dondurmadan sonra pastamı kestim konuşmamı yaptım we hesabı istemeye hazırlanırken karşımızda polisleri buldum. kimlik kontrolü janııımm.. neyse o da gecenin rengi oldu we sonrasında tıpış tıpış arabalara gittik, cadde de karda yurumekte ayrı bi tecrübe;)

Kampuse gelirken irfan arabayı son derece ağır kullansa da yine de buzlanan yollarda kaymaktan kaçamamıştık, ama 4 kişi olunca araba da onu da geyiğe wurmuştuk.

Neyse ki kampüse wardık we banyomu yatıp yattım.

1 yorum:

  1. Ne yıllardı. Benim de öğrenci olduğum aynı yılların geceleri çılgınca içip sarhoş vaziyette sabahladığımız şehrin sokakları.

    YanıtlaSil

Google adsense

Analytics