29 Aralık 2007 Cumartesi

Artık 25'im

Bir önceki yazımda 24 yaşıma girerken başımdan geçenlerimi ve hissettiklerimi aktarmıştım, bu kez ise 25'imi paylaşmak istiyorum. Sanırım ki bu paylaşımlar yaşlandığımı bana hissettiriyor ama olsun, daha da yaşlanınca açıp okumak keyifli olsa gerek diye düşünüyorum... Ee tabi zaman ne gösterir bilemem :)



Öncelikle bu yaşıma basarken, beni en mutlu eden şey, nerdeyse aklımda ve kalbimde yeri olan herkesin bana bir şekilde ulaşması ve doğum günümü kutlamasıydı. Şimdi tek tek isimlerini yazmaya kalksam, birini unuturum da ayıp olur diye çekinirim. Hem blog'umu google a da kaydettim, şimdi insanların ismini arayan biri olursa sebepsiz yere benim blog sayfama yönlenmesinler :)



Bugün, 29 Aralık Cumartesi, ve ben yatağımda laptopumu kucağıma almış ve yorgun bir şekilde bu satırları düzenliyorum. Dün geceki harika partide dostlarım Kemal, Serkan ve Müge ile hem keyifli bir kutlama yaptık, hem de Seferihisar gecelerini Aralık'ta da test etmiş olduk. Sonuç mu? Ee bi hayli soğuk ama yine de "special thanks go to Sinbo" çünkü ısıtıcı bir hayli işe yaradı.



Özet olarak, doğum günüm gibi özel bir günde beni arayan, bana mesaj atan, bütçesinden benim için finansman kaynağı yaratıp hediye alan herkese çok teşekkür ederim. Beni gerçekten çok ama çook mutlu ettiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics