1 Şubat 2009 Pazar

Kravat Bağlama Sanatı

Pazar akşam saatleri oldu mu kendimi yeni haftaya hazırlık modu içerisinde buluyorum. Bu pazarda yine o saatlerde yine o bilindik moda girdim. Hafta içi 5 gün denetime gideceğim için takım elbiselerimi son kez kontrol ederken gözüme buruşmuş kravatım takıldı. Malum, kravat bağlamayı bilmediğim için kravatlarım uzunca bir süre bozulmuyor ve bozulup ütülendikten sonra eşe dosta rica ile tekrar eski haline gietiriliyor.

Bu manzara sonrasında nete girip kravat bağlamayla ilgili birşeyler araştırdım, birkaç resim ve anlatımdan sonra mükemmel bir video buldum, hatta siteye üye olup, o videoyu indirdim. Hem de farklı formatlarda bile indirdim ki cep telefonumda bile izleyebileyim. Daha sonra slow motion da tekrar tekrar izleyip olay çözdüm ve kendi kendime ilk kravatımı bağladım. Buradan da paylaşmak istedim, en azından elimin altında olsun ki tekrar etmediğim için unutursam açıp tekrar izleyebileyim.

Oh be bu sorunu da çözdük, şimdi daha mutluyum...

PS: Bugün Hip Hop Dansçıları'nı (Stomp the Yard) izledim. Filmin sonundaki cümle süperdi, paylaşmadan edemeyeceğim: İntelligence plus character, this is the goal of the true education...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics