18 Şubat 2013 Pazartesi

Romantik Komedi 2


Yorucu bir Cumartesi’den sonra Pazar eşimle kendimizi ödüllendirdik ve ilk seanstan Romantik Komedi 2’yi izlemeye karşıya, Balçova Kipa Cinemaximum’a gittik. Salon genişliğiyle 10 numara, bir de sabahın erken saati olunca iyice ferah bir ortama sahipti. Film ise beklentimle paralel çıktı. Gitmeden önce film hakkında birşeyler okuyup bir kısmın hiç sevmediğini bir kısmın da çok sevdiğini öğrenmiştim.

İzlerken de izledikten sonra da benim için beklentimi karşılayan bir film olarak değerlendirdim bu yapımı. Günümüzün ikili ilişkilerini gayet güzel örneklemiş. Tabii ki bazı abartılı yaşam örnekleri mevcut ama o da her filmde olur.

Filmin balayımızı geçirdiğimiz Adam&Eve sahneleri çok başarılı. Otel zaten onca ödülüyle aşmış bir otel, bu filme de renk katmış. Bizi de görüntüler hatıralarımıza taşıdı, hoş oldu…

Sözün özü; havanın pek keyifli olmadığı bir Pazar günü izlenecek güzel bir filmdi.

PS. Filmden sonra Güzelbahçe’de kalamar ve sardalye keyfi yaptık o da 10 numaraydı, sonra eve gelip 7 Psikopat adlı filmi izledik, inanın uyukladım, konu ilginçti ama yine de kendimi veremedim ve dalıp gittim. Benim tarzım romantik komedi türü arkadaş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics