29 Aralık 2015 Salı

Ey Yeni Yaş ve Yeni Yıl!

28 Aralık Pazartesi akşamı serviste Torbalı'dan Karşıyaka kutsal topraklarına doğru otobanda ilerlerken birikmişleri yazıya dönüştürmeye karar verdim. 2 gün önce eşim ve oğlumla doğum günümü kutladım. Artık 33 yaşındayım. Bugün spor salonunda kullandığım egzersiz aletine kilomu girdikten sonra yeni yaşımı ilk kez girdim. İki tane üçü ardı ardına girmek çok pratikmiş. Bugün ayrıca işyerindeki arkadaşlarım da doğum günümü hatırlayarak pasta kesmemi sağladılar. Cuma TGIF modunda evdeki öncü kutlama sonrası kısa vadede cheesecake'e baya bi doydum ama hiç dert değil, severim cheesecake'i...


Otuzikinci yaşımı nötr duygularla geride bırakırken hem 33. yaşımdan hem de 2016'dan beklentilerimi yazmak istiyorum. Yıl içerisinde aldığım bir kişisel gelişim eğitiminde yazarak belirlenen hedeflerin ve planların gerçekleşmesinin daha olası olduğunu öğrenmiştim. İşte bu yüzden dürüstçe ve içtenlikle isteklerimi sıralamak istiyorum. Ama bunu yapmadan önce de Allah'a verdiği tüm nimetler için şükrediyorum. Allah bu günümüzü aratmasın, biliyorum ki yerimde olmak isteyen milyonlar var. İşte bu noktada, belki de biraz aç gözlülükle yeni yaşımdan ve yeni yıldan isteklerim:

Sağlık; herşeyin başı, değerini biliyorum ve bilmeye devam edeceğim, sağlıklı bir yıl dilerim. Umarım sağlığımı korumak için kazandığım spor yapma alışkanlığımı da kesintisiz devam ettirebilirim.
Bereketli kazanç; kibarlık yapıp parayı alt satırlara taşıyacak değilim. İçinde bulunduğumuz dönemin en önemli gerçeklerinden biri, belki de bir numarası. Umarım yeni yılda da bereketli ve yüksek gelirli nir yıl yaşar ve sonraki yılların da böyle olması için gerekli adımları atarım.
Huzur; evde ve iç dünyamda huzurun devamlılığını diliyorum. Bunun için de biricik oğlumun rolünün son derece önemli olduğunu biliyorum. Umarım Okan 2 yaş sendromu veya Kova burcu özellikleri vs diye nitelendirdiğimiz bazı özelliklerini bırakır ve öncelikle haftasonları evde anne ve babasının en iyi arkadaşı olur. Bunun için benim de üzerime düşenler olduğunun farkındayım, bilincindeyim ve yapacağım.
Başarı; aslında uzun uzun başarıdan kastımı yazıp kendi içinde alt başlıklardan oluşan bir "wish list" daha çıkarabilirim ama konsantrasyonu bozmak istemiyorum. Başarılı bir yıl geçireyim, takdir edileyim, ödüllendirileyim, terfi edeyim...
Sevgi; hayatta insana enerji veren hislerin başında geliyor bence. Umarım bu yıl güvenerek sevebileceğim insanlar biriktirebilirim çevremde. Uzun vadeli dostluklar kurmayı gündelik ilişkilerin önünde tutan biriyim. Umuyorum ki yeni yılda da az ama öz dostlarımla saf sevgi dolu günler yaşarım.

Ey evren, ben isteklerimi saflıkla, temizlikle, içimden geldiği gibi yazdım. Umarım gerçek olması için çalışırsın. Seneye değerlendirme yapacağım bak, ona göre!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics