16 Aralık 2015 Çarşamba

Gloria Jean's Kahveni Cebinden Çıkart

Gloria Jean's Coffees'te bugünlerde "Kahveni Cebinden Çıkart" diye bir kampanya var. Özü itibariyle, 4 tane kahve aldığınızda size verilen barkodları akıllı telefonunuzdaki Gloria Jean's uygulamasına taratıp 1 tane kahve kazanıyorsunuz. Rakibi Starbucks'ın üye kartı ile yapacağınız 10 adet ayrı alışveriş sonrası 1 adet tall boy kahve hediyesi ile kıyaslandığında gerçekten avantajlı bir kampanya gibi gözüküyor. Ama herşey her zaman gözüktüğü gibi değildir ya, işte Gloria Jeans'te de işler böyle işliyor...

Geçtiğimiz günlerde İzmir Karşıyaka'daki Gloria Jean's Coffees mağazasına 3 arkadaşımla birlikte gittim. Kasada ödeme esnasında görevli personel kampanya hakkında bilgi vermediği gibi barkodu da vermedi. Belki kahve teslimi esnasında verilir diye müdahele etmedim ama kahveyi veren personel "afiyet olsun" bile demeden arkasını döndü. Sonrasında mağazadan ayrılmadan once fişimle kasaya gidip barkodu istedim. Detayları aşağıdaki maille Gloria Jeans'e ilettim:


Merhaba,

11 Aralık 2015 Cuma akşamı saat 20:01'de İzmir Mavi Bahçe Alışveriş Merkezi'ndeki şubenizden 317 fiş numarası ile alışveriş yaptım. Kasaya geldiğimde ve sipariş anında önümde ve arkamda müşteri yoktu. Sipariş ve fiş işlemlerini takiben tarafıma QR barkodu verilmediğini farkettim. Teslim anında verilir diye düşünerek ses çıkarmadım. Teslim sırasında da QR barkodu verilmedi. Özensiz ve üst kısmını dökerek kahvemi teslim eden sorumlu (!) arkadaşa kodu sormak için seslendim ama beni duymadı. Kahvemi masama bıraktıktan sonra tekrar kasadaki görevliye gidip kodu hatırlattım. Yoğunluktan dolayı unuttuğunu, biz müşterilerin hatırlatması gerektiğini alaylı bir şekilde söyledi.

Markanızın ve mağazalarınızın bir müdavimi olarak bu uygulamanın (Kahveni Cebinden Çıkart - 4 Kahveye 1 Bedava)  Mavi Bahçe mağazanızda başarılı bir şekilde yönetilmediğini tarafınıza iletmek isterim.

Konuyla ilgili detaylar için dilerseniz temasa geçebilirsiniz.

Saygılarımla,

Bu maile istinaden firmadan gelen cevap ise şu şekilde oldu:

 
Bakalım bir sonraki ziyaretimde barkod konusunda hassas davranılacak mı yoksa yine barkodu isteme sorumluluğu müşteride mi kalacak göreceğiz. Eğer firma yetkilileri belirttikleri gibi müşteri memnuniyetini önemsiyorsa bu konuda önlem alacaklardır diye bekliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics