12 Ağustos 2017 Cumartesi

Kim Derdi Ki Emlak Gurmesi Benden Bahsedecek


Bugün bloğumdaki ziyaretçi sayısını kontrol ederken, bir gün önce bloğuma normalden çok fazla giriş yapıldığını farketttim. Bu hafta en çok ne okunmuş diye baktığımda ise, İzmir’in yükselen değeri Çiğli Golden Suite projesine yatırım ile ilgili yazdığım içeriğin ciddi bir okunma sayısı elde ettiğini gördüm.

Bu içeriği merak edenler için:

http://volkanyorulmaz.blogspot.com.tr/2017/07/golden-suite-ve-cevresine-yatrm.html

Nerelerden ziyaretçi gelmiş diye baktığımda ise, üstten üçüncü sırada emlakgurmesi.com’u gördüm.

Hemen sayfaya girdim ve en üstte sitenin sahibi Serdar Dağıstan’ın blog içeriğim hakkında yazdığı yazıyı gördüm. Gerçekten çok ama çok memnun oldum. Kendisini tanıyan ya da yatırımdan az çok anlayan arkadaşlarıma whatsapp ve mail ile sayfanın linkini gönderip yaşadığım mutluluğu paylaştım. Takdir edilmek, fark edilmek çok güzel.

İşte Serdar Dağıstan’ın sözkonusu çalışmalarım için yorumu:

Bir Bölge Nasıl Prim Yapar?

Klasik cevapları biliyorsunuz; avm, okul, hastane, yol, altyapı vs… yapılınca bir bölge değerlenir. Ama bir de, değerlenmesi için ortam hazırlayanlar var. Volkan Yorulmaz adlı bir arkadaş bu işi girişimci bir ruhla ele almış. 

Ben mesela geçen sene bu sayfada Ulukent – Menemen arasının nasıl değerleneceğini anlatan bir rapor hazırladım, 2011 yılında Hürriyet gazetesine yazdığım yazıda da Yeşilova’yı desteklemiştim.

Bu yazılar ve paylaşımlarım sayesinde gayrimenkul yatırımı ile ilgilenenlerin ilgisini bu bölgelere biraz daha fazla çektiğime inanıyorum.

Volkan Yorulmaz adlı bir arkadaş bir bölgenin orada oturanlar tarafından nasıl daha değerli hale getirilebileceği ile ilgili harika bir çalışma yapmış. Projelerin satış elemanlarına ve bu sayfadan ‘aldığım ev ne kadar prim yapar?’ diye falcı soruları soranlara, sattıkları ve yatırım yaptıkları malın değerlenmesi için bölgenin değerlenmesi gerektiğini ve nasıl değerli hale getirilebileceğini çok güzel göstermiş Volkan Yorulmaz. Lütfen sayfasını ziyaret edin.



1 yorum:

Google adsense

Analytics