5 Kasım 2013 Salı

7'den Sonra Açılan İnternet Bankası: Akbank

Günümüzde pek çok insan internet bankacılığı kullanarak yatırımlarına yön verip, ödemelerini takip ediyor. İçinde bulunduğumuz yüksek teknoloji çağında internet bankacılığı pek çok insan için sıradan bir ihtiyaç konumuna gelmiş durumda...

Maaş müşterisi olmamla birlikte eskisine göre çok daha sık çalışmaya başladığım Akbank'ın internet bankacılığında bu hafta öyle bir şey fark ettim ki adeta hayal kırıklığına uğradım. 4 Kasım Pazartesi sabahı işe gitmeden önce vadesi dolan hesabıma ek para yatırıp yeni bir hesap açmak için internet bankacılığına girdim. Karşımda beni hiç de hoş olmayan bir süpriz bekliyordu...

İnternet bankacılığnda gece 23'ten sabah 7'ye kadar vadeli hesap açılamıyormuş. Bu zamanda bu olacak iş mi diye inanamadım. Menüler arasında dolaşıp tekrar denedim ama nafile. Banka ciddi ciddi internet şubesini her gün 8 saat yatırım yapmayalım diye dinlendiriyor. Pes doğrusu....

Aynı banka kart aidatı, hesap işletim ücreti gibi gelir kalemleri için 7/24 çalışırken bizlerin ihtiyaçlarına cevap vermek söz konusu olduğunda böyle bir uygulama içinde olması gerçekten ilginç.

Yeri gelmişken belirtmeden edemeyeceğim, eski maaş bankam olan Garanti'de istediğim saatte vadeli hesap açabiliyordum.

---

Bu blog içeriğini yazdıktan sonra twitter üzerinden Akbank'a ilettim. Talebimi kaydettiklerini yazdılar, bakalım aksiyon alacaklar mı? Bekleyip göreceğiz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics