28 Kasım 2013 Perşembe

İzmir'lilere Gediz Elektrik Süprizi

Bir süredir elektrik faturalarımızı takip etmeye başladım. Kontolümle mevsimsel etkilerin kullanım tutarımıza etkisini izliyordum. Bu ay bu kontrolü yaparken farklı bir durumla karşılaştım.


Her zaman bir önceki ayın son endeksi, takip eden ayın ilk endeks tutarı oluyordu. Bu basit matematik bu ay şaştı. Faturadaki ilk endeks tutarı farklıydı. Faturadaki isim ve adres doğru olunca çok da üzerinde durmayıp faturayı ödemek için internet bankacılığına girdim. Kayıtlı ödeme talimatlarından seçimimi yaptım, bu kez de fatura bilgisine ulaşılamadığı bilgisiyle karşılaştım.

Abone numarasını kontrol ettikten sonra gördüm ki rakamların bir kısmı değişmiş. Gediz Elektrik hiç bir şekilde haber vermeden hem sayaçlardaki endeks tutarını hem de abone numarasını bizlerin haberi olmadan değiştirmiş. Belki de internet sitesinden duyuru yapmıştırlar diye düşündüm. Faturanın üzerinde internet sitesinin linkini aradım, göremedim. Sonra google a sordum o da bulamadı. Kısacası bizlere bir duyuru yapılmadan değişiklik yapıldı.

Sonra sikayetvar.com da konuyu araştırınca benim gibi bu durumu farkeden dikkatli abonelerin şikayetlerini yazılı hale getirdiklerini gördüm. Gediz Elektrik ile temasa geçenler de tatmin edici bir cevap alamamışlar. Benden uyarması, bu aralar elektrik faturanıza dikkat edin, özellikle otomatik ödeme talimatlarında sorun yaşayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics