23 Kasım 2013 Cumartesi

Kapsamlı UFRS Eğitimi Deloitte'dan Alınır

 
Geçtiğimiz hafta 18-20 Kasım tarihleri arasında Deloitte’un Kapsamlı UFRS eğitimine katıldım. Eğitim İzmir’de düzenlenmediği için eğitime İstanbul’da katıldım.

3 gün süren bu eğitimde mali tablo hazırlayan, bu tabloları kullanıp yorumlayan veya bu tablolara göre karar alan, UFRS ile ilgili genel bir bilgiye sahip veya bu standartlarla yeni tanışacak olan profesyoneller için standartların uygulaması ile ilgili teorik bilgilerin yanı sıra yurt içi ve yurt dışından örnekler veriliyor.

Bu gibi eğitimleri hem sınıf hem de internet üzerinden daha önce defalarca almış biri olarak bu eğitimi özellikle bloguma taşımak istedim çünkü diğerlerinden farklı bir yanı vardı. Bu farkı yaratan anlatılan konular değil, anlatılan konuların nasıl anlatıldığı idi. Eğitim boyunca konuya hakimiyetini bizlere son derece iyi hissettiren ve bilgi birikimini ihtiyaçlarımıza uygun olarak aktaran Prof. Dr. Göksel Yücel hoca gerçekten eğitimin fark yaratan unsuruydu. Eğitimin içeriğindeki kavramlar ve standartları akılda kalacak şekilde bizlere o kadar güzel anlattı ki istisnasız her tenefüs ne kadar etkin bir hoca olduğunu katılımcılarla tekrar tekrar konuşurken bulduk kendimizi...
Bu güzel eğitim sırasında sayın Kuğu Alper’e de göstermiş olduğu çaba ve emek için kendim adına teşekkür ederim.

Eğer UFRS konusunda açığınız olduğunu düşünüyorsanız, hiç tereddüt etmeden bu eğitime katılmanızı öneririm. Gerekli detaylara aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:
http://www.deloitteacademy.com.tr/Seminars.aspx?SID=11

Son olarak, Deloitte Eğitim Vakfı’nın eğitimlerden elde edilen getirilerle öğrencilere burs verdiğini de hatırlatmak isterim:
http://www.deloitteegitimvakfi.org.tr/Pages/burslar_genel_bilgiler.aspx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics