27 Kasım 2013 Çarşamba

Sahibinden.com Hedefe Hızlı Ulaştırıyor

Bir dönem internet üzerinden çok sık alışveriş yapıyordum. Aslında olayın daha çok alış boyutundaydım. Şimdilerde ise mağazalarda ciddi fiyat farkı olan ya da bulamadığım şeyleri internetten alıyorum. Olayın veriş, yani satış boyutuna baktığımızda pek birşey sattığım söylenemez.

Haftasonu bu durumu bozup evde askı görevi yapan kondisyon aletinin 2 fotoğrafını çekip sahibinden.com'a koydum. Zaten bebeğimiz olunca bu aleti şu anki odadan çıkarıp balkonda çürümeye bırakacaktık. Çektiğim fotoğrafları satış nedenimi anlatan bir metinle tamamlayıp sahibinden'e yükledikten sonra aynı gün ilan onaylanıp yayınlanmaya başladı.

Daha önce size sahibinden.com ile kiralama sürecinin ne kadar hızlı gerçekleştiğini paylaşmıştım:

http://volkanyorulmaz.blogspot.com/2013/10/sahibindencomun-kiralama-surecindeki-hz.html

Benzer bir başarılı süreç daha yaşandı. Cumartesi akşamüstü yayımlanan ilan için Pazartesi akşamı 15 dakika ara ile iki alıcı aradı ve ilkine Salı akşamı satışı yaptım. Hem atıl durumdaki bu aletten kurtulup evimizde alan kazandık, hem böyle bir alete ihtiyacı olduğunu düşünen biri piyasa fiyatının altında buna sahip oldu, hem de bana sembolik bir para kazandırdı.

Kısacası seviyorum bu sahibinden.com'u....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics