1 Kasım 2013 Cuma

Yaratıcılığın PepsiCo Boyutu

PepsiCo’nun düzenlediği yaratıcılık üzerine güzel bir organizasyon var. Her hafta Perşembe günü belirli bir konuda en yaratıcı paylaşımda bulunan 1 kişiye Xbox Kinect hediye ediliyor. Yarışmanın detayları burada:

Twitter üzerinden PepsiCo Türkiye’nin belirlediği eğlenceli soruları cevaplayanlar, sevdikleriyle birlikte Microsoft Xbox Kinect oynama keyfini yaşıyor! Bu eğlenceli yarışmaya katılmak için tek yapmanız gereken ise PepsiCo Türkiye’nin Twitter sayfasını takip etmek! Hemen www.twitter.com/PepsiCoTurkiye adresinden PepsiCo Türkiye’yi takip et, yaratıcılığını göster,  Microsoft Xbox Kinect’i sen kazan!

Geçen hafta bu yarışmaya katılıp bir çok twit atmıştım. Hatta bununla ilgili sonrasında bir içerik paylaşmıştım. İşte o yazım:


Bu hafta düzenlenen yarışmaya da yine aynı yüksek motivasyonla hazırlandım J Konu #olmazsaolmaz diyeceğiniz PepsiCo markasıydı. Ay sonu yoğun çalışma temposu sebebiyle yaratıcılık için enerji bulmakta zorlansam da eğlenerek ben de elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalıştım.




Kazanan olamadım ama keyif aldığım bir şeyler yapıp, onları paylaştım. Önümüzdeki hafta kaldığımız yerden devam edeceğim. Sanırım iş dışında sevdiğim bir şeylerle uğraşıp, elimden geldiğince yaratıcılığımı konuşturmak bana iyi geliyor.


PS: İlk youtube video'm, kabul ediyorum, elim titremiş çekerken :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics