Daha önce benzer örneği
Hepsiburada’dan Akbank kredi kartı ile satın aldığım cep telefonuna isteğim
dışında taksit uygulandığınıda yaşamıştım. Bu konuda detaylı bir blog içeriği
hazırlayıp hem Hepsiburada hem de Akbank yetkililerine de sorunu iletmiştim.
Merak edenler için o içerik:
Bu ay Vatan Bilgisayar’ın
websitesinden aldığım cep telefonunu Garanti Bankası’nın Bonus kredi kartı ile
ödedim. Başka bir harcamada kullanmak üzere, Bonus’un 7.500 TL’ye kadar olan
harcamalarda 2 taksit kampanyasına bu işlemi yapmadan yaklaşık 10 gün önce
katılmıştım ve kampanya ay sonuna kadar geçerliydi. Telefonu satın aldıktan
sonra, bugün gelen kredi kartımda telefon ücretinin 2 taksite bölündüğünü
gördüm. Yani yine satış yapan firma ile ödemeye aracılık yapan banka arasında
işleme konu olan eşyanın tanımlanamaması sonucuyla cep telefonu satışı
gerçekleştiği tespit edilememişti.
Bu konuda arka kapıları
zorlayan pek çok kişinin özellikle enpara’nın kredi kartı encard’ın 3.000 TL’ye
kadar 6 taksit yapma özelliğini kullanarak gittigidiyor, hepsiburada gibi
sitelerden telefon aldıktan sonra taksitlendirdiğini donanımhaber’deki forum
sayfalarından okudum. Enpara bu taksitlendirme işlemi öncesi tüketiciden
işlemin yasal olduğuna dair bir onay alsa da ek bir control yapmadığı için
işlem taksitlendiriliyor.
Umarım kanunların amacına
uygun olarak uygulanabilmesi için sorumluluğu olan tüm taraflar gerekli
aksiyonları alırlar. Aksi takdirde kanunlar bazıları için geçerli olurken
bazıları için ise sadece var oluyor.
Bu arada, Vatan Bilgisayar’dan
aldığım cep telefonunun fiyatı ertesi akşam aldığım fiyatın altına inince
müşteri hizmetlerine yazıp aradaki fiyat farkını rica ettim. Ama sağolsunlar
hiç ilgilenmediler. Onların bu tavrı gönül defterimde isimlerinin çizilmesine
sebep oldu, umarım farkındadırlar.
Vatan müşteri hizmetlerine gönderdiğim ileti:
www.vatanbilgisayar.com’dan
dün vermiş olduğum siparişim (Samsung S8 cep telefonu)1Z76343V6802755709 kargo
takip numarası ile UPS kargoya bu akşam teslim edilmiştir. Yine bu akşam www.vatanbilgisayar.com
adresinde saat 22'de dün satın aldığım fiyatın (3,473.91TL) altına inerek
3,3399 TL'ye satılmaktadır. Müşteri memnuniyeti adına aradaki fiyat farkının
tarafıma iade edilmesi ya da bu tutar kadar hediye çeki verilmesini müşteri
memnuniyeti adına rica ederim.
Aksi takdirde bu konuda
blogumda (volkanyorulmaz.blogspot.com) ve ekşisözlükte yaşadığım olumsuz
müşteri deneyimini paylaşacağım. Bununla beraber 14 günlük iade hakkımı
kullanarak aynı ürünü www.amazon.com.tr üzerinden sipariş edeceğim.
Bilginize,
Onlardan gelen detaylı (!) yanıt:
Altına taksit yapılsa ne olacak ki https://finanskredirehberi.com/altin-aliminda-taksit-yapan-kredi-kartlari/ burada okudum şok oldum çeyrek ve gram altına yapılmuyormuş
YanıtlaSil