12 Temmuz 2017 Çarşamba

Golden Suite ve Çevresine Yatırımı Destekliyorum

İzmir Katip Çelebi Üniversitesi yakınlarındaki Golden Suite sitesinde hayat başladı ve oldukça keyifli olarak devam ediyor. Bölge gelişime çok açık ve kısa zamanda katlayarak gelişeceği de ortada. Stratejik konumunu destekleyen en önemli özelliği ise kritik lokasyonlara çok yakın konumda olması. Katip Çelebi Üniversitesi, Atatürk Organize Sanayi Bölgesi, Çiğli Araştırma Hastanesi, Kent Hastanesi, Ege Kent Metro Durağı ve Çiğli Hava Jet Üssü'ne çok yakın konumda olması bu bölgeyi bugün ve yakın gelecekte cazibe merkezi olarak pozisyonlandırıyor.

Bu noktada bölgenin gelişimine katkıda bulunmak için ben de elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Daha önce bu bölgenin yollarının daha iyi hale getirilmesi için Çiğli Büyükşehir Belediyesi'ne sosyal medya (twitter) ve mail aracılığıyla yazdım. Kendilerinden de bölgedeki inşaatların tamamlanmasının ardından yolların tekrar yapılacağı konusunda geri dönüş aldım.

Çiğli Belediyesi'nin Resmi Twitter Hesabı ile Yaptığım Yazışmaların Bir Kısmı

Buna ek olarak, bugünlerde bölgeye zincir marketlerin açılması ve yine bölgenin ihtiyacı olan hızlı internet altyapısının kurulması için bir takım girişimlerde bulunmaya başladım. Sonra da zincir yemek ve kahve mağazalarına bölgeye yatırım yapmaları konusunda talebimi ilettim.

Öncelikle, Migros, CarrefourSA, Şok ve BİM'e (zaten A101 bölgede mevcut) aşağıdaki maili atarak ya da web sitelerindeki iletişim formunu doldurarak talebimi ilettim.

Zincir Marketlere İletmiş Olduğum Mail İçeriği
Bu iletişimin ardından, teker teker otomatik cevaplar gelmeye başladı, buna ek olarak Migros müşteri temsilciliği telefon numaramı talep etti ve Yatırım bölümüne talebimi ilettiklerini belirtti. Bakalım önümüzdeki dönemde kurumlardan nasıl geri dönüşler alacağım...

Şok Marketler Grubundan Gelen Yanıt

CarrefourSA'dan Gelen Olumlu Yanıt

Ardından bölgenin şu an için ADSL altyapısına sahip olması ve günümüz şartlarında bunun yüksek hızlı fiber internete dönüşmesinin gerekliliğini göz önünde bulundurarak Turkcell Superonline ve Türk Telekom'a bu konuda mail gönderdim.

Önemli İnternet Sağlayıcılara Göndermiş Olduğum Talebin İçeriği

Mesajımı alan kurumlardan otomatik mesajlar geldi, umarım yakın zamanda bölgeye yatırım için aksiyon kararı da gelir.

Türk Telekom'dan Gelen Yanıt

Daha sonra aklıma çevrede ne olursa bugünden daha güzel olur diye düşünürken zincir yemek ve kahve mağazaları geldi. Aşağıdaki şekilde bir metin hazırlayıp bunu Burger King, Mc. Donalds, Dominos, Pizza Pizza, KFC, Starbucks ve Kahve Dünyası'na mail ve form doldurarak ilettim.

Yemek ve Kahve Zincirlerine Konu ile İlgili Göndermiş Olduğum İleti

Aldığım aksiyon sonucu değerlendirme yapılacağına dair geri dönüşler de aldım. Tabi ki bunların otomatik mesaj olduğunun farkındayım ama zaman ne gösterir bilinmez.

Mc Donald's'tan Gelen Yanıt


Starbucks'tan Gelen Yanıt

Bölgeyi detaylı incelemek isteyenler, yine daha önce benim Google Maps (Google Haritalar) üzerinde yapmış olduğum tanımlama üzerinden Golden Suite sitesine ve çevresine göz atabilirler:

Google Haritalara siteyi konumlandırıp fotoğrafını yükledikten sonra hem misafirlerimi davet ederken hem de kargo, yemek siparişi gibi konularda oldukça kolay bir şekilde işimi halletmeye başladım. Artık adres soranlara direk google haritalardan bakabilirsiniz diyorum. Bir çok kişi de bunu kullanıyor ki kısa zamanda bir çok kişi bu bağlantıyı kullandığı için geçtiğimiz günlerde Google'dan bir tebrik maili de aldım:
Google Maps'te Golden Suite Sitesinin Fotoğraflarına Bakanların Sayısı Her Geçen Gün Artıyor!


Yükseliş trendindeki bu bölgeyi keyifle izleyip gelişim ve dönüşüme şahit olurken kazanan tarafta kendinize yer bulmanızı öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics