13 Temmuz 2017 Perşembe

Metin Hara Etkisi

Bugünlerde her ortamda gündem Metin Hara ve Adriana lima ilişkisi. Bazıları reklam aşkı diyor, bazıları ise adam nasıl da tavladı diye sorguluyor. Bense zamana ve kendi hallerine bırakmayı tercih ediyorum.

Madem öyle niye bu içeriği hazırladın derseniz, benim olayım biraz daha farklı derim. İki konu var paylaşmak istediğim:

Birincisi; Metin Hara şu ara o kadar popüler ki bunu kullanmak isteyen 3. kişiler de son derece yaratıcı şekilde faaliyetlerini sürdürüyorlar. İşte onlardan biri de Hepsiburada.com. Bakın açılış sayfasında bizi nasıl karşılıyorlar:


İkincisi; blog sayfam ile ilgili. Daha önce ben de Metin Hara'nın kitabını okuyup, eğitimine katıldım. Açıkçası onu dinlemek, yazdıklarını okumak benim hoşuma gidiyor. Bazıları Metin Hara üzerinden bugünlerde "kişisel gelişim" konseptini de eleştiriyor olsa da ben buna içten inanıyorum. Her neyse, daha önce okuduğum kitap ve katıldığım eğitimi blogumdan paylaşmıştım.

Eğitime ilişkin içerik:
http://volkanyorulmaz.blogspot.com.tr/2017/01/metin-hara-ile-dusunce-gucu-egitimi.html

Kitaba ilişkin içerik:
http://volkanyorulmaz.blogspot.com.tr/2016/03/metin-haradan-geriye-kalanlar.html

Bu iki içerik, Metin Hara'nın özel hayatı ile gündeme gelmesini sonrasında oldukça fazla okunmaya başladı. Merak edip son durumu kontrol ettiğimde bugün itibarıyla en çok okunan içeriklerin yukarıda bahsettiğim iki konu olduğunu gördüm.


Bu rüzgar ne kadar gider ya da bu ilişki nasıl devam eder bilinmez ama bugün için Metin Hara ve Adriana Lima ilişkisi gümbür gümbür giderken arkalarına takılanları da sürüklemeye devam ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics