5 Eylül 2013 Perşembe

Akbank'tan Kart Aidatı ve Hesap İşletim Ücretini İade Aldım

Uzun uğraşlarım sonucunda Akbank ile vermiş olduğum zorlu mücadeleyi de başarıyla sonuçlandırmış bulunuyorum. Daha önceki yazımda Akbank’ın benden haksız olarak Kredi Kartı Aidatı ve hesap işletim ücreti tahsil ettiğini sizlerle buradan paylaşmıştım.

Maaş müşterisi olarak yapılan bu haksızlığa tahammül etmem beklenemezdi. Twitter üzerinden AkbankDestek adlı Akbank’ın müşteri sorunlarını takip eden kurumsal hesabına defalarca twit attım ve haksızlığın giderilmesi için elimden geldiğince durumu twitter üzerinde yaymaya çalıştım.

Ve sonucunda eforumun meyvesini de aldım. Önce hesap işletim ücretini iade ettiler.

Takip eden gün de kredi kartı aidatının iadesi gerçekleşti.


Bu süreçte içimden parayı iade alırsam ihtiyacı olan birini sevindireceğimi kendi kendime vaat etmiştim. Para transferleri gerçekleşince ben de üzerime düşeni yaptım ve gelen paranın ciddi bir kısmını Çocuklar Gülsün Diye adlı derneğe bağış yaptım.

Siz de bankaların sizden kestiği bu haksız tutarlar için savaşın ve bu kaynakları ihtiyacı olanlara yönlendirin.

Bu konudaki benzer tecrübelerim için okumanız gerekenler burada.


1 yorum:

Google adsense

Analytics