7 Eylül 2013 Cumartesi

Burç Yorumları Tutar mı?

Blogumun istatistiklerine bakarken birşey dikkatimi çekti. Kredi kartı üyelik bedelleri ve hesap işletim ücreti ile ilgili o kadar çok yazımın arasından 2013 Oğlak burcu tahminlerini birleştirdiğim yazım sessiz sedasız aradan sıyrılıp en çok okunan yazılarımda ilk 5 e girmiş. Söz konusu içerik burada.

Bir süredir 2013 tahminleriyle ilgili ne yazdığımı, daha doğrusu neler yazıldığını toparladığım söz konusu blog içeriğimi okumamıştım. Dönüp baktım ve ilgimi çeken birşey gördüm.

Ağustos ve Eylül ayları için yazan tarihler, gerçekten bahsedildiğin gibi geçti ve geçecek (şimdiden o tarihler için planlar yapıldı). Way be dedim kendi kendime. 2012 Aralık'ta yazarken renkli highlight ettiğim tahminler tutmuş.

Çok inanmayın ama siz siz olun falsız, pardon burç tahminsiz kalmayın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics