18 Eylül 2013 Çarşamba

Bumerang'a Üye Ol 20 TL Kazan

Sevdiğin, ilgi duyduğun şeyleri farklı insanlarla paylaşmak, bunu yaparken de ek gelir elde edip daha fazla kişiye ulaşmak istiyorsanız size süper bir fırsat sunmak istiyorum. Yaklaşık 4-5 aydır sistemin içindeyim, bana ve bloguma hem arkadaşlık hem de ziyaretçi anlamında çok katkısı olan BUMERANG ile sizleri tanıştırmak istiyorum.

Bumerang Nedir?
Hürriyet’in blog yazarları için oluşturduğu, blogcuların trafik ve para kazanmasını sağlayan bir projedir.

Bumerang’a katılmanın size sunduğu avantajlar şunlardır:
Aylık 500bin’den fazla ziyaretçisi olan Yazar Kafe’de yazılarınızı yayınlayabilirsiniz.

Hurriyet.com.tr’de blogunuzun tanıtımını yapma fırsatı yakalayabilirsiniz.

Hurriyet’in dizini olan Hurlist’e blogunuzu ekleyebilirsiniz.

Sponsor firmaların reklamlarını yayınlayarak para kazanabilirsiniz.

Hemen Üye Ol, 20 TL Kazan!
Bumerang İkili Kazanç Sistemi isminde bir kampanya başlattı.

Bu kampanya sayesinde başlangıcı 20 TL ile yapabilirsiniz.

1. Adım: Bumerang üyelik sayfasına gidin.

2. Adım: Bumerang üyelik ekranında promosyon kodu bölümüne T214FE48 yazın.














3. Adım: Eğer promosyon kodunu doğru girdiyseniz kısa bir süre sonra yayınlamanız için bir teklif gelecek.
Teklifi başarılı bir şekilde yayınladığınız taktirde 20 TL hesabınıza aktarılacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics