7 Nisan 2009 Salı

Anadolu'dan Şikayet Var

Bu yazıyı yazarken amacım Anadolu Ulaşım'ın bana vermiş olduğu rahatsızlığı insanlarla paylaşmaktır.

Anadolu Ulaşım’ın daha öncede profesyonellik dışı yaklaşımlarını hareket saatini yarım saat önce değiştirip yolcularına haber vermediğinde görmüştüm ancak dün akşam yaptıkları yanlış bu firmanın benim gözümde sıfırın altına inmesine yol açtı.
İşim gereği iki – üç ayda bir İzmir’den Uşak’a gidiyorum ve yolculuklarımda maalesef Anadolu Turizm kullanıyorum. Geçtiğimiz günlerde önceden aldığım 2 adet biletimi programımda değişiklik olması sebebiyle açığa aldırmıştım. 6 Nisan 2009 Pazartesi günü gidip bu 2 bileti 12 Nisan Pazar akşamı için kesinleştirip kestirdim.
Aynı günün akşamı yorgun olduğum için gece 10 gibi yattım ve saat 22.38’de çalan telefona uyandım. Arayan kişi kaba bir üslupla bana gün içerisinde aldığım biletlerden birine para ödemediğimi söylüyordu. Dikkatinizi çekmek isterim ki, kişi ne beni böyle geç bir saatte aradığı için özür dilemişti, ne de hatanın kendilerinde olabileceği ihtimali üzerinde durmuştu. Direk olarak, aldığım biletin birinin açık bilet olduğunu, diğerinin de parasının ödenmediğini söylüyordu.
Bunun üzerine ben konuyu ertesi gün yazıhaneye gidip konuşacağımı söylediğimde, “biz bu işi ilk defa yapmıyoruz, parası ödenmemiş” denildi. Adeta yalancı yerine konuldum. Gece vakti sinirlerim altüst oldu. Karşımdaki bayan, gece boyunca beni 3 kez aradı ve parasını önceden ödediğim biletleri ertesi gün akşama kadar yazıhaneye gitmemem durumunda hemen iptal edeceklerini bile söyledi. Telefonda adeta tehdit edildim.
En sonunda gülerek aradı ve sistemden kaynaklanan hata olmuş dedi, ne rahatsız ettiği için özür diledi, ne de sebebini tam olarak açıkladı. Olan benim mahvolan geceme oldu.
Her koltuğa özel ekran koyup iyi bir seyahat firması olunmuyor, keşke otobüslere para harcayacaklarına çalışanların profesyonelliğine para harcasalar!


PS: Bu yazıya sikayetvar.com dan da ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. O yıllarda otobüs firmaları yine iyiydi. Şimdilerde pandemiden hemen öncesinde bile bilet aldığın araç gün boyunca gelmiyordu. Kargo firmaları, teknik servisler, paket sevisler, taksiler ayrı rezalet. Türkiye çok değişti.

    YanıtlaSil
  2. Malesef hizmet sektöründe kalite çok düşük. Kaliteli hizmeti prensip edinenler ise fark yaratıyor.

    YanıtlaSil

Google adsense

Analytics