24 Şubat 2015 Salı

Carrefour'dan Fiyatlama Açıklaması

Geçen hafta Carrefour'un ilginç fiyatlama stratesini yazdıktan sonra blog içeriğimi twitter üzerinden Carrefour'un resmi Twitter hesabına ve Linkedin üzerinden de konuyla ilgilenebileceğini düşündüğüm üst düzey bir yöneticisine ilettim. 

Konuya istinaden önce alışverişi yaptığım Karşıyaka şubesinden arayıp açıklama yaptılar ve gösterdiğim hassasiyet için teşekkür ettiler. Sonra da genel merkezden arayıp sürece ilişkin memnuniyetime yönelik geri bildirim aldılar.

Özetle, bana aktarılanları -miş'li geçmiş zamanla aktarayım. Carrefour genel olarak websitesinden alışverişi arttırmak için belli ürünlerde mağaza fiyatının altında fiyat veriyormuş. Ancak karşılaştığım olay onlar için de kabul edilebilir bir fiyat farkı değilmiş. Bunun sebebi yeni geçtikleri fiyatlama uygulaması ve yeterli pazar araştırması yapılmamasıymış. Bahsettiğim rakip firmalarda daha ucuza fiyatlama yapıldığını onlar da uyarım sonrası görmüşler. Kendilerinin gelişimine fayda sağlayacak bu geri bildirimim için ve yeniden Carrefour'u seçtiğim için teşekkür ediyorlarmış.

Sonuçta zarardan geç olmadan döndüm ve firmanın da bu hatasını düzeltmesi için bir efor sarfettim ve bu da sonuca ulaştı. Ama bir daha Carrefour'dan yekün tutacak bir alışveriş yaparken ciddi çekince yaşarım, acaba websitesinde daha ucuz mudur diye o da ayrı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics